Кінець електросуперкара Audi R8 e-tron
Компанія Audi ухвалила рішення «вбити» R8 e-tron. Що значить таке рішення для Ауді і для світу електрокарів загалом?
Проект Audie-tron – це не просто черговий концепт, це доведений до кінця етап виробництва ще однієї моделі Ауді. У 2015 році на замовлення покупців було виготовлено трохи менше ста екземплярів e-tron. І хоча ціна за такий автомобіль була величезною – приблизно мільйон доларів, – пропозиція мала попит.
То що, справа в ціні? Можливо, в тому, що кожен e-tron складали вручну? А може – в тому, що «просту» Audi R8 можна було купити трохи більше ніж за 164 тисячі? Причина поки що залишається загадкою. Але дуже конкретними можуть бути наслідки такого рішення для самої компанії Audi.
Ринок електрокарів зростає зараз, як ніколи раніше. Кожною новою моделлю Тесла доводить всьому світу, що електрокари – щонайменше конкурентний продукт. На уторований Tesla Motors шлях не стали хіба що ліниві автовиробники: нині майже у кожного бренда є свій електрокар. Деякі виробники почали навіть виділяти машини на електриці в окрему лінійку (як Mercedes із суббрендом EQ або BMW із серією i). Тобто світ електрокарів перестав бути чимось небувалим, тепер електрична тяга – вже не дивина.
Це означає, що і в цьому електричному світі, як і у світі автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння, відбудеться поділ на «просто» електрокари та ексклюзивні електросуперкари (Як знайомі нам Ferrari і Fiat, як Bugatti і Volkswagen…). Хтось має зайняти цю нішу. У Ауді є прихильники, є ім’я, є ресурси (так, Audi e-tron явно не був комерційним успіхом, але хіба такі автомобілі складають лише для цього?). Однак компанія вирішила не бути «суперпершопрохідцем» і не робити свій електрокар мрією, яку можна купити за гроші.
Отже, хтось зробить це замість Ауді, бо процес уже необоротний.