Alpine презентує електричний спорткар на Гран-прі Франції Формули 1
На майбутньому Гран-прі Франції Формули 1, яке відбудеться вже 24 липня, компанія Alpine презентує електричний спорткар A110 E-ternite. Головною метою розробників нової машини було домогтися таких же ходових якостей, що і на відомому побратимі з ДВЗ.
Почнемо з того, що машина отримала акумуляторну технологію від моделі Renault Megane E-Tech, хоча самі батарейні блоки були перероблені. Всього їх 12, причому для кращого розподілу ваги 4 з них розташували спереду, а 8 – ззаду. Самі батареї важать 392 кг, що підвищило масу автомобіля всього на 258 кг – до 1378 кг.
Спеціально для електрокара була розроблена 2-ступенева коробка передач з подвійним зчепленням DCT, що дозволяє передавати максимальний крутний момент без розриву потоку потужності.
Якщо ж порівняти обидві моделі – з ДВЗ і електричну, то ось що виходить. Бензиновий Alpine A110 Ace має мотор у 215 кВт (320 Нм), а E-ternite – у 178 кВт (300 Нм). Розгін від 0 до 100 км/год займає 4,4 і 4,5 с з відповідно. Максимальна швидкість – 260 і 250 км/год. Час проходження кілометрового відрізка з місця – 22,8 та 23,7 с. А запас ходу становить 550 та 420 км – для машини с ДВЗ та електро.
Відзначимо, що в конструкції E-ternite застосований екологічно чистий матеріал на основі льону, що не відрізняється за міцністю від карбону, вироблений французькою компанією Terre de Lin. З нього зокрема виконано двосекційний зйомний дах. Більш того, на другому прототипі «льняними» зроблені обшивка капота, заднє скло, решітка радіатора, каркаси сидіння і задній аеродинамічниій обвіс.
A110 E-ternite також відрізняється новою мультимедійною системою з екраном планшетного типу, а також висококласною акустикою з 8-ма динаміками і сабвуфером.