Раніше компанія Citroen оголосила про зміну фірмового стилю марки, який буде відповідати поточним тенденціям на ринку. Однією зі складових перемін є зміни логотипу і слогана.
За 103 роки існування французької компанії це десята зміна шеврона. Останній використовувався майже 13 років. Нова фірмова символіка залишилася впізнаваною. Вона складається з двох вигнутих ліній, які тепер поміщені в овал.
Подібний логотип використовувався компанією у 1919 році. Citroen трохи осучаснив історичну емблему. У неї ширші смуги, забарвлені в один колір – чорний. Під овалом розташований напис із назвою марки.
Разом з логотипом було оновлено і слоган. Тепер він звучить так: «Ніщо так не рухає нами, як Citroеn». Дебютує новий логотип на концепті, який виробник презентує наприкінці вересня цього року.