Щось пішло не так: китайська Tesla Model 3 провалила краш-тести
Профільні відомства, серед яких відомі Euro ENCAP і IIHS, неодноразово перевіряли на ударостійкість і безпеку електромобілі Tesla. У всіх випробуваннях електрокари марки отримували тільки високі бали. Ідеально проявила себе на європейських і американських тестах і Tesla Model 3. Цього разу краш-тести цього електрокара провів китайський підрозділ ENCAP.
У ролі об’єкта для досліджень було взято електромобіль, який зійшов із конвеєра місцевого заводу, розташованого в Шанхаї. Фахівці перевірили пасивну безпеку електрокара в кількох категоріях: захист пасажира і водія, міцність даху під час перевороту, захист пішоходів, ухилення від лобового зіткнення, захист під час бічного удару. Результати вийшли вельми несподіваними. Назвати їх поганими не можна, але вони набагато гірші, ніж зазвичай отримували електрокари марки.
Навіть за умови використання China NCAP чотириколірної градації в оцінці (європейська філія використовує п’ятиступінчасту), Model 3 впоралася на відмінно тільки з двома категоріями: захист водія та пасажирів і бічний удар. Також непоганий результат електрокар показав у перевороті на дах.
Щодо захисту пішохода, то тут ситуація набагато сумніша, оскільки з можливих 25 балів електромобіль отримав тільки 11,4. За фронтальний удар фахівці також нарахували 11,5 балів із 30 можливих. Пов’язано це з тим, що в момент удару у водія не спрацювала передня подушки безпеки. Пом’якшили удар бічні подушки, які все ж вистрілили в останній момент.