К 2030 году количество смертельных аварий с участием автомобилей Mercedes-Benz сократится вдвое
Mercedes-Benz озвучив цілі ініціативи Vision Zero Plan, спрямованої на досягнення повністю безаварійного водіння. У рамках цієї програми будуть створені нові системи допомоги водієві, які дозволять скоротити, а надалі повністю виключити смертельні аварії за участю автомобілів бренду.
«У Mercedes-Benz ми слідуємо нашому баченню безаварійного водіння. Іншими словами: більше жодних аварій за участю автомобілів Mercedes. Ми продовжуємо працювати над досягненням цієї мети повним ходом. Високоавтоматизоване та автономне водіння стане вирішальним фактором його успіху. Зрештою, безпека автомобіля завжди була в центрі уваги бренду Mercedes-Benz, і ми хочемо продовжувати розширювати цю вимогу в майбутньому», — заявив голова відділу безпеки транспортних засобів Mercedes-Benz Group AG Пол Дік.
Досягти абсолютної безпеки на дорогах планують до 2050 року, а проміжним етапом визначено 2030 рік. Зокрема, до кінця десятиліття кількість ДТП зі смертельними наслідками або смертельними травами за участю автомобілів Mercedes-Benz має скоротитися вдвічі.
Вже зараз німецька марка пропонує для своїх автомобілів 40 різних систем активної безпеки та допомоги водієві. Найвідоміші з них — автономне екстрене гальмування та допомога при кермовому управлінні. Але є в арсеналі сучасних автомобілів Mercedes-Benz й такі функції як Pre-Safe Sound. Вона дозволяє знизити ризик втрати слуху внаслідок зіткнення. При виявленні неминучого зіткнення Pre-Safe Sound активує звукову систему автомобіля та відтворює короткий сигнал перешкод гучністю близько 80 децибел. Він називається рожевий звук або рожевий шум. Цей сигнал викликає рефлекторне скорочення м’яза у вусі, тим самим захищаючи барабанну перетинку від гучних звуків при аварії.
Друга частина Mercedes-Benz Vision Zero Plan передбачає внесення змін до дорожньої інфраструктури, які б дозволили водієві контролювати те, що роблять на дорозі інші учасники руху. Коли цього вдасться досягти, поки не відомо, але Mercedes-Benz веде дослідження у цьому напрямі. Фахівці компанії вивчають понад 5000 реальних аварій, які сталися протягом 50 років. Це дозволить визначити місця найбільшого ризику, щоб через системи автомобіля попереджати водіїв при в’їзді до потенційно небезпечних зон.