Інакше й не назвеш, оскільки одразу в двох із трьох класів між парою претендентів на перемогу не було й сотої долі секунди. Але про все по порядку.
Отже, фінал третього сезону Національної серії Carrera Time Attack, як і обидва попередні рази, приймав картодром «Лтава». Технічний трек довжиною 1050 метрів та 17-ма поворотами (деякі з яких, до слова, носять імена самих пілотів через історії, які з ними тут свого часу траплялися) дозволяє гонщикам розкрити увесь арсенал збалансованості технічного потенціалу та водійських навичок керування.
Загалом, кожен із 26 учасників міг використати до 6 серій заїздів, щоб встановити один найшвидший час. У класі P Street від початку змагань задавали темп кияни Ігор Бурим та Олексій Купріяненко. Після першої серії обоє мали ідентичний час – 54,86 сек. Далі обоє прискорилися, але краще це вийшло у Бурима з його Porsche Cayman 981, і, не виключено, що багато в чому завдяки підтримці своєї команди. П’ята спроба принесла найкращий час дня у класі – 52,71 сек. Купріяненку та його Cayman 718 лишилося друге місце. Практично одразу за третє місце зачепився дніпрянин Михайло Діброва. На третіх спробах у Михайла перехоплює ініціативу його земляк – Олексій Савченко – 0,06 сек переваги у його Cayman 718. 997 Carrera 4S Діброви лише в останній серії знаходить такі необхідні 55,59 сек (-0,07), щоб здобути підсумкове третє місце для себе.
Клас P Sport порадував подібною боротьбою та найбільшим представництвом -10 учасників. Під час першої половини хітів відбувалися справжні гойдалки. Спершу ініціативу захоплює Юрій Манойло – його 997.2 Carrera S ставить 51,95 сек у першій сесії. У другій вже спритніший 996 Carrera S Михайла Когана – 51,85 сек. Третя серія заїздів – у обох по 51,84 сек. Друга половина заїздів усе змінює: 51,52 сек, а тоді й 51,29 сек – такі часи не залишають сумнівів у перевазі Юрія Манойло. Миколаївець перший. Харків’янин Коган (на його честь названий перший лівий поворот «Лтава-рингу») залишається другим. Костянтин Сащук та його 991.1 Carrera S до фінальних спроб треті. Поки 0,11 із показника харків’янина передостаннім колом не знімає киянин Володимир Ретунський: рівно 52 секунди – і він зі своїм 991.1 Carrera S святкує на нижній сходинці п’ядесталу.
І до класу P Super Sport, результати топ-3 якого дублюють ще й Абсолют. Одразу варто відмітити, що від самого початку фаворит був лише один – Вадим Гришин та 911 GTS. Питання скорыше було в тому, чи зможе харківський гонщик перевершити свій минулорічний результат – 50,02 сек або навіть абсолютний рекорд траси для марки Porsche – 49,97 сек. Цього разу не вдалося, але й 50,23 сек – дуже переконливий результат. Щодо другого результату в класі, то електромобіль Porshe Taycan Tyrbo S Костянтина Сащука розташувався другим із часом 51,08 сек після других спроб. Тривалий час «пристрілювався» Євген Немілостівий зі своїм 991.2 Carrera S, поки на передостанніх спробах не зробив, спершу 50,87 сек, а тоді – і 50,69 сек. Так спортсмени і розділили місця на подіумі. Причому в топовому класі та Абсолюті все дісталося номінальним господарям – харків’янам.
До речі, це змагання стало ювілейним 20-им в історії серії, а тому ризикує розвиватися та рухатися до Міжнародного статусу, що вже було започатковано цьогоріч змаганнями в Білорусі та Румунії. Слідкуватимемо вже наступного сезону… А щодо картодрому «Лтава», то, принаймні ще одне змагання має відбутися у цьому році, а саме фінал United Time Attack Series 10 жовтня.