Прибыль китайской компании с каждого автомобиля — 1250 долларов, Tesla — 8250 долларов
У 2023 році BYD продав у Китаї 2 706 075 автомобілів, збільшивши свої грошові резерви порівняно з кінцем 2019 року у вісім разів. За даними аналітиків ринку, прибуток компанії з кожного проданого минулого року автомобіля складав менше 1250 доларів. Тоді як багато виробників заробляють ще більше. Наприклад, Tesla — понад 8250 доларів на одиниці.
Минулого року компанія Ілона Маска продала на світовому ринку 1,81 мільйона автомобілів, з них 603 664 у Китаї, посівши друге місце після BYD. При цьому чистий прибуток Tesla склав 14,9 млрд доларів.
Порівнюючи цифри продажів цих компаній, можна з упевненістю сказати, що стратегія BYD полягає у захопленні більшої частки ринку. Таким чином діють більшість китайських виробників.
Але навіть попри невеликі прибутки, порівняно з кінцем 2019 року, грошові резерви BYD збільшилися у вісім разів. У 2022 році чистий прибуток компанії з кожного проданого автомобіля становив 775 доларів, тоді як роком раніше був негативним.
Великі обсяги виробництва та вертикальна інтеграція дозволяють BYD задавати тон у ціновій війні. На початку цього року компанія запустила новий раунд рекламних акцій, одночасно розширюючи лінійку Honon Edition, додаючи нові моделі та знижуючи ціни. У результаті в березні продажі автомобілів бренду досягли нового максимуму — понад 300 тисяч одиниць. До кінця цього року BYD планує продати 3 мільйони автомобілів.