X

BYD показав оновлений флагманський седан Han

Китайська компанія BYD презентувала оновлений автомобіль Han. Автомобіль отримав розширений функціонал систем ADAS, нову задню підвіску, модернізовані силові агрегати для версії PHEV та батарею з напругою 800 для електромобіля.

BYD представила оновлену версію Han у Китаї, покращивши її основу та додавши більше технологій, при цьому трохи знизивши стартову ціну. Електрифікований седан дебютував у 2020 році, а через два роки пережив перший фейсліфтинг. Тепер зміни серйозніші і стосуються технічної “начинки”.

Візуально BYD Han DM-i (PHEV) тепер виглядає так само як електромобіль. Також в асортименті з’явилися новий відтінок Fashion Gray та пакет Black Sports. А LiDAR, що з’явився на даху, підкреслює розширення функціоналу систем ADAS.

Усередині з’явився новий 15,6-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з більшою роздільною здатністю. Оббивка зі шкіри Nappa поєднується зі справжнім алюмінієм та дерев’яними акцентами, створюючи чудову атмосферу. Устаткування може включати передні сидіння з 10-точковими функціями масажу, підігріву та вентиляції, а також звукову систему Dynaudio потужністю 775 Вт із 12 динаміками.

Устаткування безпеки було покращено за допомогою системи BYD DiPilot 300, яка використовує 31 датчик, включаючи LiDAR, та чіпа Nvidia Orin-X для автомобілів зі штучним інтелектом. Шасі також було модернізовано за допомогою нової п’ятиважельної підвіски ззаду та технології змінного демпфування для більшого комфорту.

Седан довжиною 4975 мм доступний у варіанті з гібридним силовим агрегатом PHEV і повністю електричної версії. Версія з PHEV отримала оновлений силовий агрегат DM-i п’ятого покоління, що об’єднує один електродвигун із турбованим 1,5-літровим бензиновим двигуном. Сукупна потужність складає 310 кВт/422 к.с., що дозволяє розганяти седан від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди. Акумуляторна батарея дозволяє на електротязі подолати до 125 км, а сумарний запас ходу сягає 1350 км.

Електромобіль отримав нову батарею BYD Blade на 800 В (замість 400 В), сумісну зі швидкою зарядкою постійного струму. За даними BYD, Han EV може збільшити запас ходу на 160 км за 10 хвилин заряджання. Залежно від версії, запас ходу електричного Han складає від 500 до 700 км.

Монопривідна версія з одним електродвигуном виробляє залежно від версії 201 к.с. (150 кВт), 225 к.с. (168 кВт) або 241 к.с. (180 кВт). Розгін від 0 до 100 км/год електрокара займає 7,9 секунди.

BYD Han 2025 вже доступний для замовлення в Китаї. PHEV коштує від 165800 до 225800 єн (від $23284 до $31711), а EV – від 179800 до 235800 єн (від $25251 до $33116). Попри покращення, стартова ціна версії PHEV знижена на 4000 єн ($562) порівняно з попередником.