BYD майже двоє наростив продажі автомобілів
Китайський конгломерат BYD Co Ltd опублікував фінансовий звіт про виробництво та продаж за березень 2023 року. За три місяці власників знайшли 552 067 автомобілів BYD. Це на 90% більше, ніж у першому кварталі 2022 року та на 19% менше, ніж у четвертому.
Електричними у продажах першого кварталу були 264 647 автомобілів, гібридними — 283 270 одиниць, що відповідно на 87% та 90% більше, ніж роком раніше. Частка електромобілів у продажах бренду склала 48%. Інші 52% — це гібриди. Як зазначається, за звітний період експорт електромобілів BYD збільшився у 14 разів й досяг 38 723 одиниць.
Ще успішнішим був бренд Denza, яким BYD володіє разом з Mercedes-Benz. У першому кварталі продажі електромобілів марки порівняно з аналогічним періодом 2022 року збільшилися на 146%, до 24 162 одиниць. І це при тому, що наразі у модельній лінійці Denza лише одна модель — мінівен D9, доступний у повністю електричній та плагін-гібридній модифікаціях. Коштує він від 60 тисяч доларів.
Не менш успішний і батарейне напрямок. За три місяці 2023 року BYD випустила акумуляторних блоків на 26,991 ГВт•год, що на 83% більше, ніж за аналогічний період 2022 року. Березневі показники — 9,891 ГВт•год — виявилися на 84% більшими за минулорічні.
2023 року BYD планує продати від 3 до 3,6 мільйонів автомобілів. Зараз виробничі потужності компанії складають 250 000 – 300 000 автомобілів на місяць.
Також цифри про січневі продажі електромобілів оголосила й низка інших китайських компаній:
- GAC Aion продала 40016 од. (+97% до січня 2022 року);
- Li Auto — 20 823 од. (+88% до січня 2022 року);
- Nio — 10 378 од. (+4% до січня 2022 року);
- Neta — 10 087 од. (+16% до січня 2022 року);
- Xpeng — 7002 од. (- 54% до січня 2022 року);
- Zeekr — 6 663 од. (+271% до січня 2022 року);
- Leap — 6172 од. (-38% до січня 2022 року).
Для порівняння, Tesla відзвітувала про понад 440 000 електромобілів за перші три місяці 2023 року. Це стало «особистим» квартальним рекордом компанії.