X

Bugatti поділилася цікавими подробицями про трековий Bolide

Конструция трек-кара выдерживает нагрузку до 12 тонн

Серійну версію Bolide марка показала у квітні цього року. Наразі компанія вирішила поділитися подробицями про трековий гіперкар, показавши його у всій «наготі». Спеціально для Bolide у Мольсхаймі розробили новий монокок із вуглецевого волокна, який відповідає вимогам до автомобілів, що приймають учать у перегонах на витривалість.

На опублікованих Bugatti фото трек-кар, повністю позбавлений кузовних панелей, показує свій карбоновий монокок. Щоб отримати схвалення FIA, він пройшов низку серйозних випробувань. До передньої стійки автомобіля докладали зусилля 7,5 тонн. У відповідності до вимог, прогин у цій точці не повинен перевищувати 50 мм. Таке ж навантаження має витримувати конструкція в радіусі 100 мм від неї.

У тесті на перекидання тиск на центральну стійку складав 12 тонн, а при імітації перекидання із ударом ззаду об бар’єр — 6 тонн. Bugatti Bolide гідно витримав всі випробування. У конструції боліду не з’явилося жодної, навіть найменшої тріщини.

Трек-кар використовує 8,0-літровий двигун W16 із чотирма турбонагнітачами. Віддача двигуна — 1577 к.с. та 1600 Нм при спорядженій масі автомобіля 1450 кг. Вся ця міць передається на всі чотири колеса через систему повного приводу з диференціалами, що керуються електронікою. Колісні диски з центральним замком «взуті» у виготовлені на замовлення шини Michelin Pilot Sport.

У салоні встановлені спортивні ковші, що відповідають вимогам LMH, із схваленими FIA шеститочковими ременями безпеки. Також є система захисту шиї та голови HANS. На випадок непередбаченої ситуації у комплекті вогнегасник військового рівня.

Кожен із сорока запланованих Bugatti Bolide вже має власника. Перші клієнти отримають свої боліди у 2024 році.

Читайте також:
Bugatti Chiron із лімітованої серії не розминувся з маршрутним таксі (відео)

Bolide — одна з двох моделей, які останніми отримають двигун W16. Другий — родстер Mistral, який вийде у 99 екземплярах.