X

Бренд CITROЁN в Україні: ще один успішний рік приніс відмінні результати

Минулий 2020 рік видався непростим і для України в цілому, і для українського автомобільного ринку зокрема: запровадження карантинних обмежень, тимчасове зупинення діяльності автосалонів з продажу нових автомобілів, складнощі з плануванням майбутнього – усе це позначилося на настроях покупців і результатах продажів нових автомобілів. Так, протягом 2020 року було продано 95,5 тис. автомобілів – що на 2,2% менше відносно продажів за 2019 рік. Причому на початку року спостерігалася тенденція до зростання ринку, аналогічна ситуація була відзначена і в середині літа, коли карантинні обмеження були пом’якшені. Однак весняні та осінні місяці показали зниження продажів автомобілів щодо аналогічних періодів 2019 року. Можна констатувати факт, що саме пандемія та карантинні обмеження надали набільш помітний вплив на автомобільний ринок України, який в нормальних умовах міг би продемонструвати зростання щодо 2019 року.

Однак в непростих умовах найкраще видна робота по-справжньому активних підприємств. Одним із прикладів цього є Бренд CITROЁN, який зміг не тільки утримати, але навіть наростити свою частку на ринку: понад 3% і 13 місце в загальному заліку Брендів на автомобільному ринку України. За 2020 рік в Україні було реалізовано 2 940 автомобілів CITROЁN (легкові і комерційні LCV), що на 25,4% більше показників 2019 року. Причому хорошим продажам сприяли як вже відомі моделі, так і новинки Бренда.

Бестселери CITROЁN: популярні моделі, запуск новинок, хороші результати LCV

Бренд CITROЁN має відразу кілька «локомотивів продажів», які дозволяють залучати абсолютно різних клієнтів.

Так, абсолютним бестселером Бренда серед легкових моделей є надійний і витривалий седан CITROЁN C-Elysée – в 2020 році було реалізовано 553 автомобіля, що на 17,4% більше відносно продажів в 2019 році. На другому місці розташувався комфортний сімейний кросовер CITROЁN C5 Aircross з результатом в 386 автомобілів, що на 25% більше показників минулого року. Можна з упевненістю заявити, що покупці перейнялися і розпізнали цінності цієї моделі. Один з кращих показників на рахунку компактного хетчбека CITROЁN С3, який завершив 2020 рік з результатом 339 автомобілів – і з почесним титулом лідера продажів в своєму «В» -класі з часткою ринку близько 38% в сегменті! А з урахуванням запуску оновленої версії CITROЁN С3 влітку 2020 го, можна очікувати і подальших успішних продажів даної моделі в новому 2021 році.

До речі, оновлена модель CITROЁN С3 стала однією з найяскравіших дебютантів 2020 року в гамі Бренду – але далеко не єдиною новинкою! Адже протягом року в Україні також стартував продаж спеціальних версій автомобілів, створених в партнерстві з компанією Rip Curl: компактного кросовера CITROЁN С3 Aircross Rip Curl і вена CITROЁN Berlingo Rip Curl. Обидві моделі є ідеальними автомобілями для любителів активних подорожей: оригінальний стиль, просторий і зручний салон, максимальна комплектація для максимального комфорту.

Нарешті, слід зазначити чудові успіхи Бренду на ринку LCV (Light Commercial Vehicles, легкі комерційні автомобілі). Так, за 2020 рік у даному сегменті було продано 1 352 автомобіля CITROЁN, що на 83% більше показників 2019 року. Абсолютним бестселером серед легких комерційних автомобілів CITROЁN стала модель Berlingo – реалізовано 606 одиниць. За підсумком 2020 років Бренд навіть увійшов в ТОП-3 даного сегмента!

Також, одим із найбільш продаваних комерційних автомобілей Бренду став CITROEN Jumper. На нього довелося 40,72% продажів в сегменті E-BUS, з 419 реалізованими автомобілями. Даний результат дозволив CITROEN Jumper стати лідером в своєму класі, маючи істотний розрив з конкурентами. Завдяки широким можливостям трансформації та створенню індивідуальних рішень по запитах клієнтів, високій якості збірки і низькій витраті палива, фургони Бренда CITROEN вибирають фірми для далеких перевозок, великі будівельні компанії, медичні установи та фармацевтичні компанії, тд.

Розвиток дилерської мережі та супутніх послуг для комфорту покупця

Успіхи в роботі CITROЁN на українському ринку пояснюються не тільки розвитком модельного ряду, а й розвитком дилерської мережі. Адже саме дилерська мережа – той канал, який в підсумку приносить автомобілі до покупця, а потім проводить їх сервісне обслуговування. Для кінцевого покупця підсумкова картина виглядає так: «офіційний дилер – це обличчя Бренду».

Тому в 2020 році Бренд CITROЁN продовжив активний розвиток власної дилерської мережі. Так, з початку року в Україні почали працювати п’ять нових дилерських центри Бренда, причому всі в різних містах країни: 2 в Києві (38ra і Ілта на Печерську), Вінниця (Автоцентр Поділля), Запоріжжя (Ліон Авто), Херсон (АМПИР). Це доводить віру CITROЁN в перспективність розвитку українського ринку і бажання бути надійним партнером для клієнтів в будь-якому куточку України. У поточний момент Бренд CITROЁN представлений в Україні мережею з 20 дилерських центрів, що дозволяє покрити практично всі регіони України.

Нові умови роботи привели до запуску нових послуг, коли величезна частина комунікації з клієнтів переводиться в режим «онлайн». Наприклад, в 2020 році був запущений сервіс перегляду складу автомобілів CITROЁN в режимі «онлайн»: це корисний інструмент для нових покупців, які хочуть перевірити наявність бажаного автомобіля в Україні максимально швидко і комфортно. Також реалізована послуга записи на сервіс в режимі «онлайн»: дана можливість стане в нагоді вже існуючим власникам автомобілів CITROЁN, які тепер можуть з легкістю записатися на бажану дату і час для проведення ТО або ремонту автомобіля.

Також в 2020 році був збільшений інтервал проведення регламентного технічного обслуговування (ТО): з одного боку – це підкреслює впевненість виробника в надійності своїх автомобілів, з іншого боку – дозволяє власнику зберегти чималі гроші під час експлуатації. Якщо раніше періодичність сервісного обслуговування становила 10 тис. км (операція по заміні масла і фільтра), то тепер міжсервісний інтервал для легкових автомобілів збільшений до 15-20 тис. км пробігу, а для комерційних моделей – навіть до 30 тис. км пробігу (в залежно від моделі автомобіля і типу двигуна). Дане сервісне нововведення дозволяє автолюбителю помітно знизити витрати на експлуатацію та утримання свого автомобіля: економія може досягати 48%!

Нарешті, в минулому році українським автолюбителям став доступний фірмовий додаток MyCITROЁN. Цей додаток дозволяє контролювати свої поїздки і витрату палива, розшифрувати важливу інформацію про автомобіль, дізнатися поради та новини Бренду, перевіряти періодичність ТО і записатися на сервіс в разі потреби. Таким чином, Група PSA не на словах, а на ділі доводить свою турботу про клієнтів, намагаючись запропонувати власникам не тільки якісні автомобілі європейської збірки, але й максимальний комфорт і вигоду при їх утриманні та експлуатації протягом багатьох років.

Соціальна відповідальність Бренду CITROЕN в Україні

Минулий 2020 рік поставив багато викликів перед людством у всьому світі і в Україні. Бренд CITROЁN проявив свою соціальну відповідальність, включившись в програму Групи PSA по безкоштовному облуговуванні і ремонту автомобілів швидкої медичної допомоги в Україні. За місяць роботи програми – з 17 квітня по 16 травня – було обслужено і/або відремонтовано 100 автомобілів швидкої медичної допомоги на базі PEUGEOT Boxer і CITROЁN Jumper. Участь в програмі взяло 24 дилерських центри в 16 регіонах країни – таким чином, була покрита фактично вся територія України. Загальна вартість робіт склала 2,6 млн. грн., було усунуто понад 300 несправностей.

Незважаючи на всю тяжкість і негаразди 2020 року, Бренд CITROЕN в Україну зумів досягти зростання продажів, запустив важливі новинки і сервіси, проявив соціальну відповідальність. Усе це говорить про одне: CITROЁN – надійний партнер в будь-який час і в будь-яких умовах!