Brabus зробив Mercedes EQS далекобійним, покращивши його аеродинаміку
Відоме німецьке тюнінг-ательє Brabus уперше доопрацювало електричний Mercedes EQS. Фахівці не стали модернізувати силову установку моделі, а сконцентрувалися на аеродинаміці.
Модернізовано було одномоторний EQS 450. Тюнери встановили на електромобіль новий передній спойлер з вуглецевого волокна (він знижує підйомну силу передньої осі на 100%) і доповнили бічні повітрозабірники елементами з карбону, що покращує притік повітря до радіатора і передніх гальм. Також вони додали спойлер на кормі, дифузор та дефлектори на колісних арках, які разом знижують притискну силу на 40%.
Також електромобіль отримав від фахівців Brabus моноблочні ковані колеса діаметром 22 дюйми та модуль заниження підвіски SportXtra. Це дало змогу зменшити аеродинамічний показник EQS на 7,2%, що спричинило збільшення запасу ходу моделі майже на 50 км.
Серед інших доробок, які не впливають на аеродинаміку, а надають естетичну привабливість, — накладки на пороги з логотипом Brabus та підсвіткою, педалі з карбону та алюмінію, килимки з логотипом тюнера та оздоблення салону алькантарою та висококласною шкірою.