Глава компании Caterham Грэм Макдональд рассказал, каким он видит будущее компании, которая прежде отличалась консервативным подходом
Caterham вважається однією з найконсервативіших автомобільних марок у світі. У питанні прихильності драйверським традиціям британський виробник спорткарів перевершив навіть компанію Morgan, що будує автомобілі з дерев’яно-алюмінієвими кузовами. Але тепер у компанії заговорили про кросовери і дешеві електромобілі.
За словами глави Caterham Cars Грема Макдональда, в майбутньому британський виробник планує дотримуватися своїх принципів. Нові моделі марки залишаться такими ж консервативними.
Минулого року компанія представила широкій аудиторії свіжу модель — Super Seven 1600, в якій, по суті, не було нічого нового. Автомобіль можна було умовно назвати “суцільною ретроманією”, але, що дивно, попит на неї є. Якщо говорити про майбутнє, то навряд чи такий автомобіль довго залишатиметься популярним, особливо враховуючи зростаючий попит на електрокари. Виробнику доведеться гарненько подумати про подальші плани, оскільки вже в 2032 році Велика Британія заборонить реалізацію машин з ДВЗ. У Caterham залишається два варіанти: працювати на експорт або ж перебудуватися на EV.
На думку глави компанії, автомобіль має бути обов’язково легким, а перехід на електротягу неминуче призводить до значної надбавки у вазі. Оскільки Caterham не має належного рівня ресурсів для розробки батарей і електромоторів, найкращий варіант — чекати, доки це зроблять інші. Далі справа залишається за малим — домовитися про постачання, але в компанії розраховують на популяризацію електрокарів, щоб ті значно подешевшали, а постачальники почали знижувати ціни на свої компоненти.
Відзначимо, що раніше у виробника вже був сумний досвід співпраці з Renault, в результаті якого останній самостійно випустив спорткар Alpine A110. У плани також входила розробка кросовера. І якщо зі спорткаром нічого не вийшло, то ідея побудувати кросовер жива. В ідеалі Макдональд бачить свою участь у цьому радше як тюнер, а не співавтор.
Він хотів би зайнятися доопрацюванням вже існуючого кросовера, а потім підзаробити на його продажу. На жаль, наразі охочих колаборувати немає, але Макдональд щиро сподівається, що такі знайдуться.