Більше половини власників електромобілів надалі обирають ДВЗ
Американське агентство S&P Global Mobility опублікувало результати власного дослідження, метою якого було визначення ступеня лояльності власників електромобілів до «зелених» технологій. Як виявилося, повністю впевнені у правильності вибору й знову готові зробити це тільки клієнти Tesla. Тоді як майже половина власників електромобілів інших брендів планують пересісти на автомобіль із ДВЗ. Станом на липень цього року таку відповідь дали 52,1% респондентів.
Серед власників електромобілів Nissan знову придбати електромобіль планують 63,2% опитаних. Це другий результат після лідера ринку Tesla, якій вдалося покращити результат майже на 25% порівняно з другим кварталом 2020 року. Наразі побачити у своєму гаражі новий електромобіль марки готові 76,5% її нинішніх клієнтів.
Як зазначають аналітики S&P Global Mobility, за три роки значно зріс рівень лояльності до електромобілів серед покупців преміальних та люксових моделей. В окремих випадках він перевищує 60%.
Придбати новий електричний Chevrolet готові 60,6% нинішніх клієнтів . Серед власників Mercedes-Benz таких 56,6% проти 24,3% у другому кварталі 2020 року. Рівень лояльності до електромобілів Jaguar зріс із 25% до 56,5%, Audi — з 25,5 % до 50,1%, Porsche — з 23,3% до 36,8%. Тоді як BMW за три роки втратив частину своїх клієнтів — 45,9% проти 46,6%.
Аналіз за моделями показав, що тільки 37,3% власників Ford Mustang Mach-E знову придбали б електромобіль. Тоді як 45,8% обрали пікап або позашляховик того ж таки Ford, але з бензиновим або електрифікованим двигуном.
Серед власників Chevrolet Bolt перейти на інший електромобіль планують 60,7%, але, зазвичай, це не пікап чи позашляховик бренду.