X

Понад 90% нових автомобілів випускаються без ручного гальма

С 2018 года количество моделей с «ручником» уменьшилось на 61%

Онлайн-платформа CarGurus з купівлі та продажу автомобілів опублікувала результати свіжого дослідження, присв’яченого ручному гальму. Як зазначається, з моменту публікації першого звіту на цю тему, у 2018 році продажі автомобілів з механічним ручним гальмом знизилися з 37% до 9%. Крім того, всього за чотири роки кількість моделей із механічним «ручником» зменшилася на 61%.

У 2022 році у Великій Британії автомобілі з традиційним механічним ручним гальмом пропонувала тільки італійська Abarth S.p.A., яка спреціалізується на виробництві спорткарів на базі серійних моделей Fiat. Але після запуску Abarth 500e не залишилося жодного великого бренду, який би пропонував ручне гальмо по всій модельній лінійці.

Також цього року зі списку випали одразу декілька популярних моделей. У тому числі зняті з виробництва Ford Fiesta, Ford EcoSport та Kia Rio. У той же час, Renault Clio, Renault Captur, Toyota Land Cruiser та Toyota Yaris нового покоління оснащені електричним «ручником».

Найбільша частка моделей з механічним ручним гальмом у Suzuki — 71% (п’ять із семи). У Abarth таких 66% (дві з трьох), у Dacia — 50% (дві моделі з чотирьох), у Fiat — 45% (п’ять з 11), у SsangYong — 40% (дві моделі з п’яти).

Читайте також:
Автомобілі, з якими двигунами обирають українці: статистика

В основному класичне ручне гальмо зберегли тільки невеликі та доступні автомобілі, такі як Kia Picanto та Mazda2. На думку редакційного директора CarGurus Кріса Кнапмана, до кінця десятиліття механічне ручне гальмо зникне зі звичайних автомобілів. Його місце займе зручніше електронне, яке полегшує такі моменти як підйом та рушання в гору. При цьому втратяться тактильні відчуття, які цінують деякі водії. До того ж, електронне гальмо приблизно втричі дорожче в ремонті.