BMW створила новий мотоцикл на згадку про модель 70-х років
Мотоциклетний підрозділ BMW Motorrad анонсував яскраву новинку у стилі ретро – BMW R 12 S. Модель створена за мотивами культового мотоцикла 70-х років – BMW R 90 S.
Півстоліття тому над виглядом моделі R 90 S працював шеф-дизайнер компанії Ханс Мут (Hans Muth), який запропонував клієнтам перший у світі серійний мотоцикл з обтічником, стильним зовнішнім виглядом та червоними емблемами “90” на моторі. 900-кубовий двигун розвивав солідну для того часу потужність 67 к.с. і міг розганяти мотоцикл до швидкості 200 км/год.
Не дивно, що новинку помітили любителі швидкості й в 1976 Ханс-Отто Бутенут (Hans-Otto Butenuth) і Гельмут Дене (Helmut Dähne) здобули перемогу в класі Production TT в престижних перегонах на острові Мен. У тому ж році Стів МакЛафлін (Steve McLaughlin) виграв на цьому мотоциклі “200 миль Дейтони”, а його напарник по команді Рег Придмор (Reg Pridmore) став першим чемпіоном нової серії AMA Superbike. Сьогодні модель R 90 S є бажаною мрією колекціонерів та всіх поціновувачів історії бренду.
У травні 2013 року компанія представила концептуальну модель Concept Ninety, створену на честь 90-річчя підрозділу BMW Motorrad та 40-річчя моделі “90”. А цього року на світ з’явився ідейний спадкоємець культового спорт-байка – BMW R 12 S. Новинка створена на основі добре відомої моделі R 12 nineT.
BMW R 12 S оснащений двоциліндровим двигуном об’ємом 1170 см3, який має у своєму активі 109 к.с. та 115 Нм. Він працює в парі з 6-ступеневою механічною коробкою з сухим однодисковим зчепленням. На розгін до першої “сотні” мотоциклу потрібно всього 3,6 с, а максимальна швидкість досягає 215 км/год.
Передня підвіска є перевернутою вилкою з діаметром штока 45 мм і можливістю налаштування стиснення/відбою. Задня підвіска також регульована. Гальмівна система включає два передні диски діаметром 310 мм з 4-поршневими супортами і 265-міліметровий диск з двопоршневим супортом ззаду.
«Визначальні елементи дизайну R 12 S включають обтічник з тонованим вітровим склом, сидіння з контрастним рядком і металізовану емаль Lava Orange, як данина поваги легендарному R 90 S Daytona Orange 1975 року. Дизайн ідеально доповнюють такі деталі, як червона літера S на бічних кришках, а також червоно-білий декор на обтічнику, баку та задній панелі сидіння», – коментує Олександр Букан, керівник відділу дизайну BMW Motorrad.
Спортивний ретро-байк отримав колеса Option 719 Classic II зі спицями та блискучими анодованими алюмінієвими дисками. Кермо та вилкові труби виконані в чорному кольорі. Покупцям будуть запропоновані пакети Billet Shadow та Shadow II, які дозволять додатково персоналізувати байк.
У стандартну комплектацію новинки увійшов пакет Comfort, який включає Hill Start Control, Shift Assistant Pro, підігрів ручок і круїз-контроль, а адаптивне поворотне світло Headlight Pro забезпечує краще освітлення дороги в поворотах в темний час доби.
Від BMW R 12 nineT новинка успадкувала такі опції як титанові вихлопні системи, м’які сумки або підготовка для навігації. Також для моделі доступні системи контролю тиску в шинах, протиугінна сигналізація, інтелектуальний екстрений виклик, Connected Ride Control та цифровий дисплей micro-TFT як альтернатива класичним круглим приладам. Вартість Німеччини стартує з 22 тисяч євро.