BMW представила нове покоління М5
Німецька компанія BMW офіційно презентувала сьоме покоління спорткара M5. Вперше седан отримає електрифіковану силову установку.
Гібридна система M Hybrid поєднує в собі бензиновий 4,4-літровий V8 та електромотор. Сумарна потужність такого тандему досягає 535 кВт/727 к.с. – 430 кВт/585 к.с. забезпечує ДВЗ, а решта 145 кВт/197 к.с. на рахунку електромотора. Максимальний крутний момент досягає 1000 Нм з яких 750 Нм забезпечує ДВЗ, а електромотор додає ще 280 Нм. У тандемі з гібридним силовим агрегатом працює 8-ступенева роботизована коробка M Steptronic. Високовольтна батарея місткістю 18,6 кВтг забезпечує запас ходу на електротязі до 69 км.
Реалізувати величезний потенціал машини допомагає повнопривідна система M xDrive з активним заднім диференціалом Active M Differential. Водій може вибирати між трьома режимами роботи трансмісії – 4WD, 4WD Sport та 2WD. В останньому випадку вся сила силового агрегату відправляється до задніх коліс.
Крім того, силовий агрегат може мати 3/5 режимів роботи, що вибираються за допомогою кнопки M Hybrid. Базовий режим Hybrid забезпечує максимально ефективну роботу силового агрегату, залежно від дорожніх умов. При переході в режим Electric використовується тільки електродвигун, а максимальна швидкість обмежена на позначці 140 км/год. Режим eCONTROL дозволяє активно використовувати систему рекуперації енергії гальмування та заряджання батареї. Опційні режими Dynamic та Dynamic Plus дозволяють максимально реалізувати потенціал машини на трасі або гоночному треку.
Спортседан здатний розганятись від 0 до 100 км/год за 3,5 с, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год. При замовленні опційного пакета M електронний нашийник можна розпустити до 305 км/год.
Зовні BMW M5 відрізняється від звичайних версій власним аеродинамічним обважуванням, оригінальним оформленням передньої частини, іншими бамперами, розширеними колісними арками, декоративними накладками з фірмовою символікою на задніх стійках та значним дифузором з імплантованим “квартетом” патрубків вихлопної системи. Крім того, новинка отримала різні колісні диски розмірністю 20 дюймів спереду і 21 дюйм – ззаду. Як опцію можна замовити панель даху з вуглепластику та карбоно-керамічні гальмівні диски. Також М5 отримав переналаштовану спортивну підвіску на подвійних важелях спереду та п’ятиважільною схемою – ззаду.
Автомобіль отримав власний дизайн салону з ексклюзивними оздоблювальними матеріалами, спортивними органами управління, великою кількістю фірмової символіки та характерним для М-версії оформленням. Інфо-розважальна система BMW iDrive використовує оновлене OS 8.5. Впоратися з потужним спортивним автомобілем водію допоможуть численні електронні системи безпеки та контролю.
Світова прем’єра нового BMW M5 відбудеться у липні на “Фестивалі швидкості” у британському Гудвуді, а до дилерів автомобіль почне надходити у листопаді. Трохи згодом у сімействі з’явиться версія з кузовом універсал M5 Touring.