Прототип ще одного представника перспективного сімейства BMW Neue Klasse потрапив до об’єктивів фотошпигунів. Електричне купе вражає футуристичним дизайном.
Рятівний Neue Klasse
У 60-ті роки минулого століття компанія BMW мала серйозні фінансові проблеми. Ситуація була настільки критичною, що могла призвести до втрати незалежності та переходу під контроль… Daimler-Benz. Але тут на допомогу прийшла родина Квандт, яка надала фінансову підтримку та інвестувала у створення нового сімейства автомобілів – BMW Neue Klasse – дебют якого відбувся в 1962 році. Сьогодні у компанії BMW з фінансами все добре, але це не заважає їй готувати чергову нову родину, для якої вибрали знакове позначення Neue Klasse.
Другий раз у “новий клас”
Робота над Neue Klasse XXI століття розпочалася кілька років тому в рамках стратегії електрифікації, яка передбачає суттєве розширення асортименту електромобілів у модельній гамі бренду до 2025 року. Головною ідеєю проєкту Neue Klasse (NK) є створення універсальної модульної платформи, яка дозволить будувати автомобілі з різними силовими агрегатами та варіантами трансмісії. В якому напрямку розвивається дизайн майбутніх машин баварської марки можна простежити на прикладі концептів i Vision Circular (дебют на IAA-2021), Vision Dee (SEMA-2023), Vision Neue Klasse (IAA-2023) і Vision Neue Klasse X, представлених за останні три роки.
Уніфікація
Модульна архітектура NK прийде на зміну нинішнім платформам UKL та CLAR. Ключовими відмінностями автомобілів нового покоління NK стануть електричний привід, глибока цифровізація та широке використання вторинної сировини. Завдяки новим батарейним технологіям дальність ходу буде порівнянна з машинами з ДВЗ. Очікується, що до кінця нинішнього десятиліття на моделі NK припадатиме більша частина глобальних продажів BMW Group.
Розширення асортименту
Першими нову платформу приміряють компактний седан, прообразом якого є концепт Vision Neue Klasse і споріднений кросовер Vision Neue Klasse X. Перші електромобілі сімейства Neue Klasse, ймовірно, почнуть випускати на угорському заводі BMW в Дебрецені наступного року. Відомо, що в процесі виробництва не буде використовуватись викопне паливо, а в конструкції широко застосовуватимуться екологічні матеріали, що дозволяють їх вторинне перероблення. Крім седана і кросовера в сімейство NK і ще чотири електрокари, включаючи хетчбек і купе. Прототип останнього було помічено на тестах.
Незвичайне компактне купе клиноподібної форми з короткими навісами було вперше помічено на тестах. Це найрадикальніша іпостась майбутнього представника сімейства NK. Машина має передню панель, схожу на інші концепти Neue Klasse, з тонкими фарами та вузькими решітками радіатора.
Позаду тонкі світлодіодні ліхтарі нагадують про нещодавно показаний BMW Concept Skytop. Ще одна цікава особливість дизайну – відсутність ручок, які замінили невеликими сенсорними панелями на середніх стійках.
За інсайдерською інформацією, купе оснащено чотирма електромотор-колесами. Нагадаємо, що навесні 2023 року BMW інвестувала $16,1 млн у мюнхенську фірму DeepDrive, яка займається розробкою цих типів двигунів. Можливо, саме прототип купе Neue Klasse буде тією “темною конячкою”, презентацію якої анонсували на майбутньому автомобільному фестивалі в Каліфорнії, який відбудеться у серпні.