BMW переходить на модель прямого продажу в Європі
BMW Group оголосила, що з січня 2024 року перейде модель прямих продажів автомобілів споживачам у Європі. Перехід на нову систему почнуть з бренду Mini. Придбати автомобілі цієї марки безпосередньо від виробника можна буде в Італії, Польщі та Швеції. Як йдеться в офіційній заяві баварської Групи, в рамках нової моделі бренд володітиме всім своїм парком автомобілів й продаватиме їх через окремих роздрібних партнерів з уже існуючої дилерської мережі. З 2026 року на прямі продажі перейде і BMW.
Зі слів члена правління BMW AG Пітера Нота, перехід на прямі продажі — ключовий момент реорганізації відділу продажів концерну, яка розпочалася у 2020 році. Безпосереднє спілкування з клієнтами дозволить компанії краще орієнтуватися у їхніх потребах, і таким чином пропонувати «найкращий у галузі досвід преміум-класу».
Надалі BMW Group планує повністю оцифрувати процес придбання автомобіля, надавши клієнтам можливість вибору між покупками онлайн та офлайн. Нова модель продажів буде вигідною і покупцям, і роздрібним партнерам, і BMW Group. Рітейлери залишаться точкою контакту для покупців та отримуватимуть фіксовані комісії за кожну реалізовану машину. А стандартні ціни на однакові моделі автомобілів у межах однієї країни забезпечать цінову прозорість для покупців.