Плановому оновленню піддали седан та універсал BMW 3-Series. Їм осучаснили салон та збільшили віддачу моторів.
Відрізнити рестайлінговий M3 та M3 Touring можна за фарами та задніми ліхтарями з новою графікою, а також за 19-дюймовими легкосплавними дисками з Y-подібними спицями. Палітру кольорів для кузова розширили, доповнивши її двома новими відтінками Frozen Pure Grey Metallic та Frozen Portimao Blue Metallic. У версії M Sport також присутні чорні акценти в обробці.
У оснащення салону авто включили включили кермо з нульовою міткою і підсвічені дефлектори обдуву. Екран мультимедійної системи збільшили до 8,5 дюймів, а меню стало більш інтуїтивно зрозумілим. Також покращили навігацію та клімат-контроль.
Оновлення продовжуються під капотом седана та універсала BMW. Так, версія M340i оснащена новим 3,0-літровим двигуном TwinPower Turbo, доповненим стартер-генератором, і видає 391 к.с. потужності та 539 Нм крутного моменту. Він працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач та системою повного приводу. Розгін із місця до «сотні» займає 4,1 секунди. Максимальна швидкість – 265 км/год.
Версія 330i отримала доопрацьований 2,0-літровий чотирициліндровий турбодвигун на 255 к.с. та 400 Нм. А гібрид 330e оснащений установкою з віддачею 292 к.с. Батарея на 19,5 кВтг дозволяє проїжджати у суто електричному режимі до 101 км.
M3 Competition оснащена знайомою 3,0-літровою «шісткою», потужність якої збільшили до 530 к.с., а крутний момент до 650 Нм. Тому час розгон до 100 км/год становить 3,5 секунди, а до 200 км/год – 11,8 секунди. Універсал при тому самому моторі розганяється до «сотні» за 3,6 секунди. Новинки вийдуть на ринок у липні цього року.