Ведущий китайский производитель коммерческих автомобилей – компания FAW Jiefang готовит к производству беспилотные автомобили тяжелого класса: самосвал J6 и магистральный тягач J7.
Китайські виробники активно освоюють безпілотні автомобілі. У середині квітня компанія FAW продемонструвала на полігоні свого випробувального центру FAW Tech Center в Changchun city одразу два прототипи важких вантажівок-безпілотників.
Це магістральний тягач Jiefang J7 і будівельний самоскид сімейства J6. Машини показали в дії: вони їздили навколо фішок, реагували на пішоходів і знаки світлофорів, самоскид також зміг самостійно провести розвантаження.
Самокеровані вантажівки, на думку розробників, дадуть змогу не тільки підвищити безпеку перевезень, а й суттєво заощадити на заробітній платі водіям. Машину розроблено на основі стратегії Zhitu, основаній на платформі Internet+. Останню вперше було впроваджено на легковому автомобілі Hongqi H7 і продемонстровано два роки тому на Шанхайському автосалоні.
Впровадження Zhitu на безпілотні автомобілі важкого класу буде розбито на три етапи в період з 2017 до 2025 рр. До кінця 2025 року компанія обіцяє представити універсальну самокеровану платформу для самокерованих автомобілів у цьому сегменті.
Провідний китайський виробник комерційних автомобілів – компанія FAW Jiefang після демонстрації можливостей безпілотників уклала договір про стратегічне партнерство з низкою відомих компаній: Bosch, Ericsson, Continental, ZF та деякими іншими.