Моторні переваги українців у сегменті нових легкових авто відрізняються, але у пріоритеті продовжують залишатися машини з ДВС.
За даними «Укравтопрому», у січні автомобілі з бензиновими двигунами охопили 39% продажу всіх нових авто. Цей відсоток досить високий, але він значно нижчий, ніж торік, коли на такі моделі припадало 54% продажів нових «легковиків». Тобто українці стали частіше надавати перевагу авто з альтернативними силовими установками.
Щодо автомобілів з дизельними двигунами, то на них припало майже 25% ринку. І це на 6% більше, ніж у січні 2023 року. Також приріст показали електрокари, частка яких у кількості продажів зросла з 10 до 19%. На гібридні авто припало 17% (+1%). Машини із ГБО обирав лише 1% українських автомобілістів.
Лідерами по сегментах були:
- бензинові авто – SKODA Scala;
- дизельні авто – RENAULT Duster;
- електромобілі – Volkswagen ID.4;
- гібридні авто – TOYOTA RAV-4;
- авто із ГБО – HYUNDAI Tucson.