Всего выпущено четыре таких электрокупе
Британська Lunaz, яка адаптує класичні автомобілі до сучасних реалій, представила новий електромод — електричний Bentley S2 Continental 1961 року. Як стверджується, це «найрідкісніший автомобіль, який коли-небудь перетворювали на електромобіль».
Оригінальне купе випущено ще в ті роки, коли «кузови все ще виготовляли незалежні виробники». Загальний тираж Bentley S2 Continental склав 388 одиниць. Чотири із них фахівці Lunaz перевели на електротягу.
Як зазначено в документації на ретро-кар, спочатку клієнт замовив у виробника кузовів Джеймса Янга чотиридверний кузов, але в останню хвилину обрав купе. Але на думку експертів, «родовід» автомобіля вже не має значення. Тепер у нього під капотом — електрична силова установка, яка видає 406 к.с. та 719 Нм крутного моменту. Із місця до 100 км/год електричний Bentley S2 Continental прискорюється за 6,9 секунди. Ємність батареї та запас ходу тюнер не вказав.
На купе встановили регульовану підвіску із гвинтовою пружиною, яка має важільний демпфер. Також в наявності рекуперативна гальмівна система із шестипоршневими супортами спереду та чотирипоршневими ззаду.
У процесі переобладнання купе повністю розібрали та очистили кузов до голого металу. Потім зібрали знов, відновивши та відреставрувавши зношені й пошкоджені деталі. Інтер’єр перешили екологічно чистими матеріалами. Зокрема, для дублення використаної в інтер’єр шкіри використовувалося опале листя оливи. Килимове покриття виготовлене із 100% регенерованого нейлонового волокна, отриманого із перероблених пластикових пляшок. Дерев’яний шпон виготовлений із використанням поновлюваних джерел енергії.
Цінник унікальної електричної «дводверки» не уточнюється. Інформацію про вартість своїх конверсій компанія надає на індивідуальні запити клієнтів.