X

Bentley анонсував виробництво електричних реплікарів Blower Jnr

Після торішнього успіху концепту Bentley Blower Jnr на фестивалі Monterey Car Week 2023, компанії Bentley та Hedley Studios (колишня The Little Car Company) оголосили про продовження співпраці. Компаньйони планують виготовити 349 реплікарів Bentley Blower Jnr, з яких 99 належати до серії First Edition.

Легендарний компресорний Bentley 4½-Litre “Blower” 1929 року, розміри якого зменшено до 85% “оригіналу”, забезпечили електромотором, а сертифікат дозволяє використовувати машину на дорогах загального користування.

Дебют Bentley Blower Jnr презентували в Каліфорнії в House of The Macallan на Monterey Car Week 2024. Публіці показали версію у білому відтінку Old English White та шкіряним оздобленням інтер’єру Cricket Ball.

Клієнти зможуть візуалізувати свої індивідуальні уподобання за допомогою онлайн-конфігуратора, який дозволить створити та замовити Bentley Blower Jnr, який буде повністю унікальним. З тисячами можливих варіантів, включаючи кольори інтер’єру та екстер’єру, можливості персоналізації поширюються на намальовані номери вручну та національні прапори.

Конфігуратор Hedley Studios для Bentley Blower Jnr включає шість ретельно підібраних пакетів, кожен з яких віддає шану захопливий та легендарній історії Bentley. Наприклад, “The Blue Pack” відсилає до знаменитих перегонів Вульфа Барнато проти “Блакитного поїзда” від Лазурного берега до Кале, в якій Барнато здобув перемогу за кермом Bentley Speed ​​Six.

The Grey Pack віддає шану Bentley Speed ​​Six, який здобув перемогу в Ле-Мані в 1929 і 1930 роках, перш ніж Барнато перетворив його на дорожнє купе, пофарбоване в колір бронзи. Усього покупцям доступно 250 конфігурацій.

Blower Jnr менше за своїми габаритами, ніж оригінальний 1929 Bentley Blower, який використовувався як прототип. Довжина машини досягає 3,7 м, а ширина – 1,5 м. Як силовий агрегат використовується електромотор потужністю 15 кВт/20 к.с., а бортова мережа працює під напругою 48В. Автомобіль здатний розвивати швидкість до 72 км/год, а запас ходу – до 105 км/год.

Рама виконана з пофарбованої сталі, до якої прикріплено автентичне шасі. Листові ресори та зменшені, що відповідають періоду фрикційні амортизатори забезпечують комфортну їзду. Спереду встановлені дискові гальма Brembo, а ззаду барабанні. Електродвигун встановлений поперек задньої осі, а акумулятори та електроніка приводу розміщені у спеціальному піддоні.

Кузов складається із двох секцій. Задня частина виготовлена ​​з вуглецевого волокна, а не з ясена, але також проклеєна тканиною, як на оригіналі. Капот з численними жалюзями, що охолоджують, виготовлений вручну з алюмінію з використанням традиційних методів і закріплений красивими шкіряними пряжками на капоті. Двомісна кабіна має компонування 1+1 з центральним регульованим положенням водія та пасажиром, що подорожує ззаду. Опційна сумка для пікніка розміщується ззаду, в зменшеному і перепрофільованому паливному баку з засувкою, що замикається.

“Нагнітач” у передній частині автомобіля насправді є портом для зарядки, який підключає бортовий зарядний пристрій до розетки Type 1 або Type 2. За ним розташовується знаменита сітчаста решітка Bentley та автентичний радіатор в нікельованому корпусі. На перший погляд, панель приладів виглядає як зменшена копія оригіналу. Ручну помпу для підвищення тиску було перетворено на селектор режимів руху – Comfort (2 кВт), Bentley (8 кВт) та Sport (15 кВт). Вибір режимів D/N/R забезпечується за допомогою невеликого важеля, що виглядає як тумблер управління випередженням запалювання оригінального Blower.

Інші перемикачі для фар та індикаторів копіюють форму та матеріал перемикачів магнето, а індикатор заряду акумулятора відтворює оригінальний амперметр. За опції можна доповнити панель приладів USB-роз’ємом та невеликим дисплеєм, який служить екраном для навігатора Garmin та камери заднього виду.