AWT Bavaria, офіційне та ексклюзивне представництво BMW, MINI, Alpina, BMW Motorrad, Rolls-Royce та Aston Martin в Україні, раді повідомити про важливий крок в історії компанії – запуск нового корпоративного стилю AWT.
Одним із ключових аспектів нового фірмового стилю є зміна логотипу, який стає новим символом бренду.
Новий логотип AWT ідеально поєднує традиції та сучасність, акцентуючи увагу на оформленні та унікальному стилі шрифту для запам’ятовування та сумісності з портфоліо брендів компанії. Навмисний відхід від історичних посилань розкриває можливості для нового старту, символізуючи прихильність AWT до інновацій і залишаючись актуальним в діловому світі, що постійно розвивається.
«Я вважаю, що запуск нашого нового логотипу бренду AWT — це правильний крок для AWT у правильний час. Тому що 24 лютого 2022 року, день початку найінтенсивнішої фази 10-річної війни, що досі триває, став датою народження нового AWT. Ми знайшли мету в нашій роботі – «Збережи та сформуй майбутнє України», і ми досягли успіху в своїй діяльності, роблячи сміливі кроки та завжди докладаючи максимум зусиль у максимальній прозорості, не залишаючи позаду жодного члена команди чи клієнта. Сьогодні компанія AWT сильніша, ніж будь-коли, з молодою, спритною, відповідальною командою, яка довіряє та цінує одне одного», – коментує Ерік Бернінг, генеральний директор AWT Bavaria.
Стратегія компанії з корпоративної соціальної відповідальності «Збережи та сформуй майбутнє України» спрямована на активний внесок у перемогу України. З початку війни AWT пожертвував понад 4 000 000 євро, в основному – своєму стратегічному партнеру United24, офіційній фандрейзинговій платформі президента України Володимира Зеленського. Разом з United24 AWT реконструював 10 мостів, навчальні заклади, бомбосховища та реалізував різноманітні проєкти із захисту неба від повітряних атак.