Менять или закрашивать уже неактуальную рекламу никто не собирается, поэтому иногда проезжающие мимо водители видят необычное изображение
27-річний рекламний щит у самому центрі Сан-Франциско все ще пропонує купити новий, революційний автомобіль Toyota Supra A80 1993 року. За словами очевидців, незважаючи на значний вік, банер прекрасно зберігся. На ньому чітко видно автомобіль і рекламний слоган.
Уперше фото банера злили в мережу в січні цього року. Якийсь автомобіліст звернув увагу, що на ньому красується не зображення нової Toyota Supra а90, а її культовий предок 1993 року. Зі сторони це здавалося хитрим маркетинговим ходом.
Насправді все виявилося куди банальніше. Старий банер використовували як основу для нової реклами. Тому час від часу, коли працівники переклеюють банери, реклама старої Тойота Супра А80 знову «стає актуальною». Банер Supra був останньою рекламою ручної роботи: зображення справді нанесли художники. Всі наступні були вініловими листами, які просто клеїли поверх нього. Саме вони і захистили рекламу 27-річної давнини від сонця та вологи і зберегли зображення старенької Supra практично в початковому вигляді.
За словами регіонального відділення національної компанії Clear Channel Outdoor, що займається рекламою, зображення Toyota Supra A80 1993 року і далі з’являтиметься, доки хтось в керівництві не вирішить перейти на цифрові банери.