Власник несправного авто відсудив у автосалону майже 6 млн доларів
Виклавши 90 тис. доларів за вживаний Ferrari F430, американець Хамід Аделі не очікував, що італійський спорткар піднесе йому дуже неприємний сюрприз. Невдовзі після купівлі в автомобілі з’явився різкий запах бензину, причиною якого виявився негерметичний впускний колектор. Враховуючи, що Хамід придбав цей уживаний екземпляр Феррарі на майданчику trade-in в автосалоні, співробітники якого запевняли в повній справності авто, невдоволений власник звернувся з логічною претензією до продавців. Але салон переклав відповідальність на самого клієнта, звинувативши того в неправильній експлуатації. Справа дійшла до суду, який визнав провину дилера і зобов’язав того не лише сплатити усі витрати з ремонту (близько 20 тисяч доларів), а й компенсувати моральний збиток на “кругленьку” суму – 5,8 млн доларів.
Спроба заощадити на ремонті прихованого дефекту в результаті дуже дорого обійшлася недбалим продавцям, а Хамід Аделі тепер цілком зможе собі дозволити придбати будь-який новий спорткар