X

Саморобні автомобілі. Найкращі зразки в Україні

В Украине есть самодельные автомобили, которые впечатляют даже иностранцев. «Автоцентр» выбрал лучшие самоделки, сделанные нашими умельцами.

Оригінальний неоретрокар своїми руками склала родина ковалів із Закарпаття. Протягом двох років батько з двома синами майстрували унікальний автомобіль, який зовні вийшов дуже незвичайним і гідним звання українського шоу-стопера.

Майже всі деталі було зроблено вручну, а от мотор взяли у серійної БМВ. Яка доля саморобної «карпатської» машини – невідомо.

Про цю саморобну «Ламборгіні» «Автоцентр» вже розповідав. Суперкар своїми руками склав колишній конструктор ЛаЗу, надихнувшись дизайном моделі Lamborghini Reventon. На втілення мрій Олег витратив майже 4 роки. За основу було взято Audi A8.

Hummer? Насправді це зовсім не легендарний позашляховик США, а його копія. Причому зроблено цей «Хаммер» на базі ГАЗ-66. Особистість талановитого саморобника невідома. Два роки тому українську репліку Hummer H1 продавали за 20 тисяч доларів. Де вона зараз – невідомо.

Ще більше вражає позашляховик Bizon. Найбільше він викликає дитячий захват і недитячий подив своїми габаритами. За фотографіями цього не видно, але саморобний “Бізон” за розмірами можна порівняти з маршруткою «Богдан», якщо не більше. Його створив Олександр Чувпилін з Білої Церкви, взявши за основу шасі ГАЗ-66 і витративши на все про все рік життя.

Є в Україні саморобні легкові автомобілі, які одразу роблять на продаж, іноді навіть для експорту в Європу або США. Так, наприклад, ця «Побєда» в стилі Bugatti Galibier спочатку їздила вулицями Києва, а потім переїхала в Париж. Кінець-кінцем вона знову була перепродана і осіла в Росії. База – від Toyota Mark II, задні дверцята – від роторного спорткара Mazda RX-8!

У Москві нині їздить ще одна саморобна «Побєда», зроблена тим самим київським майстром. Щоправда, конкретно цей автомобіль створювали під замовлення одного з московських клієнтів. Він не пошкодував власного Mercedes CL, який буквально розпиляли і змайстрували на його базі довжелезний кастом-кар з потужним 5-літровим мотором.

Окремої уваги заслуговують лімузин Ferrari і лімузин Lamborghini Reventon, оренда яких в Україні коштує близько 1000 гривень на годину.

Власне, для служб прокату спорткари-лімузини і створювали. Незвичайним ремеслом зі складання таких машин в Україні професійно займаються дві компанії.

Справжнім шедевром можна вважати дерев’яний автомобіль. Василь Лазаренко з Чернівців змайстрував його ще на початку 2000-х років, візуально «розрізавши» машину надвоє. Одна частина є уособленням машин початку XX століття, а інша – кінця століття.

Насправді це лише невелика частина гідних саморобок, зроблених руками українців. Адже мало хто знає, що саме в Україні було розроблено і складено прототипи легендарних радянських автомобілів. Але це зовсім інша історія і тема для окремої статті.