KFC дискримінував відвідувача за коня, а McDonald's захистив
Цей випадок стався в одному з британських міст. Місцевий житель під’їхав до ресторану швидкого харчування KFC на кінному возі і хотів зробити замовлення через вікно для відвідувачів на автомобілях. Але менеджер закладу різко відмовив йому в обслуговуванні, пославшись на те, що це суперечить вимогам безпеки. Коментуючи подію, в штаб-квартирі KFC встали за захист свого менеджера.
55-річний відвідувач Ян Белл спеціально приїхав до закладу, щоб купити кілька позицій з меню. Коментуючи те, що трапилося, чоловік зазначив, що почувався приниженим. За його словами, він не зробив нічого протизаконного, а просто хотів перекусити.
У компанії свого вірного друга — поні на прізвисько Джо-Джо, він часто катається містом. Річ у тім, що Ян дістав травму і тепер йому важко ходити пішки і керувати автомобілем. Єдиний вихід і засіб пересування — кінний візок. За словами Белла, після KFC він вирушив до сусіднього Mcdonald’s, де його спокійно обслужили.
Корпоративна політика мережевих закладів — окрема тема для доволі специфічної розмови. Але чи варті дурні правила лояльності клієнтів? Тепер Ян Белл планує перевірити, як на його появу в компанії Джо-Джо відреагують в Burger King.