Под капотом у пикапа-маслкара 4,6-литровый V8 на 304 л.с.
На перший погляд, цей Ford Mustang Truck GT-100 може здатися вам класичним F100 із кузовним обвісом від Mustang, але цей модифікований кузов приховує набагато більше. Під капотом у нього двигун V8 від Mustang GT п’ятого покоління. Потужність 4,6-літрового SOHC «Modular» із трьома клапанами на циліндр та системою зміни фаз газорозподілу VCT сягає 304 к.с. Це значно більше за те, що може запропонувати застарілий V8 з Y-подібним блоком циліндрів, який використовується у пікапах F-серії третього покоління.
Основою Mustang Truck GT-100 послужив Mustang GT 2007 року, на шасі якого встановили кузов F100 1955 року. Але при цьому від оригінального пікапа залишилися лише двері, дах та каркас кузова. Все решта серйозно перероблено для максимальної подібності з «Мустангом».
Особливо це помітно в передній частині кузова з решіткою радіатора та фарами, запозиченими безпосередньо у Mustang GT 2007 року. Спортивний характер пікапа-маскара автори проєкту підкреслили спліттером, скульптурним капотом, широкими крилами та обтічним дахом. Також привертають увагу фіксоване заднє крило, кастомна вантажна платформа та бічні повітрозабірники.
На відміну від більшості подібних проєктів, у яких кузовні панелі та деталі обвісу виготовлені зі скловолокна, кузов Mustang Truck GT-100 повністю з металу. Для ще більшої схожості з маслкаром унікальний пікап пофарбували у класичний синій відтінок із білими смугами. Доповнюють образ темно-сині легкосплавні колісні диски. Салон, включаючи кермо, панель приладів та передні сидіння, повністю перенесений із Ford Mustang GT.
Фото єдиного у своєму роді пікапа-маскара опубліковані у Facebook-групі під назвою Original 306 Truck Club. Скільки коштувала ця незвичайна трансформація не уточнюється.