
Блогер швидко і ефективно пофарбував Honda Civic за допомогою води
Популярний YouTube блогер Marko вирішив випробувати технологію Hydro Dipping (відому нам як аквадрук або імерсійний друк) на своєму автомобілі. Для цього він спеціально придбав уживаний Honda Civic. Автомобіль обійшовся йому в п’ять тисяч доларів.
Начебто все необхідне для експерименту є – автомобіль куплено, залишилося кілька нюансів: купівля басейну, фарби й оренда крана, за допомогою якого автомобіль опустять у воду. Перший і другий пункт автор ролика планував вирішити походом у гіпермаркет, але басейну потрібного розміру в них просто не виявилося.
Було вирішено використовувати величезний контейнер із відкритим верхом. Його заклеїли щільною плівкою та зафіксували її скотчем, після цього басейн наповнили водою. На черзі була підготовка автомобіля. Седану заклеїли скотчем ліхтарі, а сам кузов пофарбували в базовий білий колір. На білому підсумковий варіант забарвлення повинен був мати яскравіший і презентабельніший вигляд.
Після того, як все було готово, блогер покликав на допомогу друзів і знайомих, оскільки після того, як автомобіль занурили у воду, чоловікупотрібні були ті, хто б розпилював фарбу. За допомогою будівельного крана Honda Civic повільно почали занурювати в воду, паралельно розпорошуючи фарбу з балончиків. Після цього він отримав унікальне рожево-блакитне забарвлення. Зазначимо, що ковпаки блогер пофарбував заздалегідь за тією ж технологією.
Загалом експеримент можна назвати вдалим — малюнок вийшов цікавим і неповторним.