
Audi запустила челендж для своїх фанатів, але в нього жорстко вписався Mercedes
Німецька компанія Audi організувала челендж #FourRingsChallenge, в якому закликала шанувальників марки об’єднуватися в такий непростий час. Несподівано до ініціативи Audi приєдналася компанія Mercedes.
Учасникам челенджу необхідно було скласти логотип бренду з підручних засобів і викласти фото або відео свого творіння в мережу з відповідним хештегом. Шанувальники марки підійшли до ідеї вельми креативно. Вони складали кільця з печива і пончиків, паличок і дроту, колісних дисків і гайок. Найцікавіші роботи виробник зібрав в єдиний ролик, який виклав на сторінці у Facebook.
Однак найбільш неординарний ролик зняла компанія Mercedes, яка випустила на асфальт потужний C63 від AMG. Заряджений седан у дрифті своїми шинами намалював логотип Audi. “П’ятаки” вийшли доволі ефектними. Звісно, Mercedes не зміг обійтися без легкого дружнього тролінгу.
Креативники компанії написали під відео: “Гей, Audi, #FourRingsChallenge прийнято! Оскільки ми всі об’єднані однією пристрастю, то вирішили зробити і свій творчий внесок. Сподіваємося, що вам сподобався результат і ви покажете нам свій почерк”.
Невідомо, чи відреагує Audi на підколку конкурента. Але в будь-якому разі такі жарти покращують настрій в умовах самоізоляції.