Автопілот третього рівня та 1000 км без підзарядки: у Китаї стартують продажі електроседана Nio ET5
Nio виводить на ринок седан ET5, який має стати наймасовішою моделлю бренду. Перша партія автомобілів доставлена дилерам у Пекіні, Шанхаї, Сучжоу, Хефеї та Гуанчжоу. Найближчими тижнями електроседани з’являться й в інших китайських містах.
Nio ET5 — перша модель бренду, виробництво якої налагоджено на новому заводі компанії в NeoPark у Хефеї, провінція Аньхой. Очікується, що вже у грудні щомісячний обсяг постачання перевищить 10 000 одиниць.
Nio ET5 — п’ятимісний седан габаритами 4790 х 1960 х 1499 мм при колісній базі 2888 мм. Електромобіль укомплектований двомоторною силовою установкою: спереду асинхронний потужністю 204 к.с., ззаду — з постійними магнітами на 286 л.с. Сукупна віддача силової установки — 489 к.с. та 700 Нм.
На вибір запропоновано три варіанти акумуляторів. Базовий — ємністю 75 кВтгод забезпечує седану запас ходу 550 км за китайською методологією CLTC. Батарея на 100 кВт год дозволяє проїжджати до 700 км, на 150 кВт год — до 1000 км.
За заявою виробника, «дальнобійний» Nio ET5 прискорюється від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди. Гальмівний шлях від 100 км/год повної зупинки складає 33,9 метра. Коефіцієнт аеродинамічного опору такого седану — 0,24Cd.
У мінімалістично оформленому салоні — триспицеве кермо з усіченим ободом, цифрова панель приладів, 12,8-дюймовий тачскрин «мультимедійки» та віртуальний «асистент» NOMI на передній панелі. Зі слів розробників, «компаньйон» активується одним поглядом та здатний вести «вільну розмову». Також є бездротова зарядка для смартфона та пара підсклянників. У кузовній палітрі дев’ять кольорів.
Седан стандартно укомплектований чотирипоршневими фіксованими гальмівними супортами власної розробки та системою автономного керування Nio Autonomous Driving (NAD). Роботу автопілота забезпечує набір датчиків під назвою Nio Aquila Super Sensing. Він включає LiDAR, сім 8-мегапіксельних камер високої роздільної здатності, чотири 3-мегапіксельні світлочутливі камери об’ємного огляду, одну ADMS (удосконалену систему моніторингу водія), 5 радарів міліметрового діапазону та 12 ультразвукових датчиків. Дані з датчиків обробляє суперкомп’ютер Nio Adam, який здатний аналізувати 8 ГБ зображень на секунду.
Як повідомляється, система Nio Autonomous Driving буде доступна за підпискою «Доставка додатків як послуга» (ADaaS) із щомісячною платою $95,5. Вартість самого седана ще не озвучено.