С начала года украинцы приобрели 17 983 новых легковых автомобиля. В ассоциации «Укравтопром» определили, автомобилям каких цветов отдают предпочтения покупатели в этом году.
Із початку року українці придбали 17 983 нових легкових автомобілі. В асоціації «Укравтопром» визначили, автомобілям яких кольорів віддають перевагу покупці цього року. Отже, найпопулярнішим кольором на українському ринку нових легкових авто за період з січня до квітня був білий. Автомобілі білого кольору обрали 30% покупців. А найпопулярнішим автомобілем білого кольору став Renault Logan.
Чверть продажів за звітний період припала на сірі автомобілі, і цей колір став другим за популярністю в Україні. Очолив список представників сірої масті автомобіль Renault Duster. Перевагу чорному кольору віддали 17% покупців, які забезпечили улюбленому автомобільному окрасу батька автопромисловості Генрі Форда потрапляння до трійки лідерів. Найчастіше чорний колір обирали покупці BMW X5.
Скільки потрібно відкладати на новий автомобіль в Україні?
У розрізі найпопулярніших цьогорічних брендів колірні переваги покупців продемонстрували стійку солідарність. У лідера ринку японської марки Toyota найбільший попит мав білий колір, в нього було пофарбовано третину реалізованих із початку року автомобілів. У другого за популярністю в Україні бренду – Renault білий колір також продавався найкраще (36% авто).
І ті, хто віддав перевагу народному автомобілю Німеччини – VW, підтримали загальний тренд, зупинивши свій вибір на білих автомобілях (34% проданих авто).
Ті самі 34% голосів набрав білий колір у покупців Nissan. У продажу Skoda, що замикає ТОП-5 українського ринку нових легкових авто періоду січня-квітня, автомобілі білого кольору зайняли найбільшу – 27-відсоткову частку.