Лидером рейтинга стала Tesla Model 3
Купівля нового автомобіля — зовсім непроста справа. Перш ніж зробити вибір на користь тієї чи іншої моделі, майбутні автовласники довго вивчають актуальні пропозиції на ринку, радяться з друзями та експертами, а також переглядають ролики з вподобаними машинами на різних відеохостингах, зокрема і YouTube.
Інтернет-видання Car Insurance.ae, використовуючи алгоритми сервісу Ahrefs, проаналізувало запити користувачів і склало список найбільш затребуваних машин, відео з якими найчастіше переглядали на популярному хостингу. Дослідження тривало місяць і зачепило всі наявні автомобільні бренди. Отримані дані експерти помножили на 12, тим самим отримавши приблизну цифру переглядів за рік.
У топ-10 найзатребуваніших марок автомобілів увійшли:
- Lamborghini – 11,64 млн запитів;
- Tesla – 9,91 млн запитів;
- Ferrari – 4,6 млн запитів;
- BMW – 3,36 млн запитів;
- Audi – 1,93 млн запитів;
- Bugatti – 1,75 млн запитів;
- Porsche – 1,46 млн запитів;
- Mini – 1,34 млн запитів;
- Jaguar – 1,33 млн запитів;
- Rolls-Royce – 1,24 млн запитів.
Якщо розглядати отриману статистику з позиції моделей, то тут пріоритети користувачів трохи змінилися. Загалом у дослідженні було задіяно 532 моделі різних виробників. З колосальним відривом лідером став американський електрокар Tesla Model 3, який набрав 3,4 млн переглядів. Також до десятки лідерів увійшли:
- Tesla Roadster – 1,8 млн переглядів;
- Toyota Supra – 1,7 млн переглядів;
- Honda Civic – 1,48 млн переглядів;
- Lamborghini Aventador – 1,46 млн переглядів;
- Mazda 3 – 1,39 млн переглядів;
- Audi R8 – 1,31 млн переглядів;
- BMW i8 – 1,3 млн переглядів;
- Model X – 1,26 млн переглядів;
- Model S – 1,02 млн переглядів.