Поводом для судебного разбирательства стали электрические кроссоверы Nio ES6 и ES8
Окружний арбітражний суд Мюнхену зобов’язав китайський стартап Nio перейменувати свої кросери ES6 та ES8 на європейському ринку. Рішення на користь німецької марки Audi судді ухвалили 19 січня 2023 року.
Як йдеться в пояснювальній записці до рішення суду, імена ES6 та ES8 співзвучні із назвами S6 та S8, які Audi використовує для своїх седанів представницького класу. На думку судді, додаткова літера «Е» в назві «недостатньо помітна» й може бути сприйнята клієнтами як скорочення від «Electric». Іншими словами, потенційні покупці можуть вирішити, що ES8 — це електрична версія Audi S8.
У Nio порушення прав на товарний знак заперечують й планують подавати апеляцію до суду першої інстанції. Як кажуть у компанії, сплутати їх електричні кросовери із седанами Audi складно.
Судові розгляди позову німецької компанії до китайського стартапу тривають із жовтня 2021 року. Audi звинуватила Nio у використанні товарних знаків, зареєстрованих у Європейському патентному відомстві. Окрім Китаю кросовери стартапу продаються тільки на ринку Норвегії. Але в середині 2023 року до Європи прибуде оновлена версія ES8, яка базується на новій платформі NT2. Не виключено, що за ним з’явиться й покращений ES6, але офіційно це не підтверджено.
Як повідомляє CarNewsChina із посиланням на власні джерела в Nio, у Китаї вся лінійка ES залишиться незмінною. Для європейського ринку її перейменують на EL, тобто в Європі кросовер ES8 2023 модельного року з’явиться під назвою EL8. Аналогічна зміна імені чекає і «європейський» ES6.
Новий кросовер китайського стартапу вийшов на європейський ринок під ім’ям EL7, хоча в Китаї він відомий як ES7. У Норвегії актуальний кросовер ES8 планують продавати під старим ім’ям до появи моделі 2023 року.
У жовтні 2022 року Nio вийшов на ринки Німеччини, Данії, Швеції та Нідерландів. У цих країнах стартап пропонує седани ET7 та ET5 та кросовер EL7. Як раніше підтвердив генеральний директор компанії Вільям Лі, до 2025 Nio вийде на ринок США. Варто зазначити, що стартапа вже має власний науково-дослідний центр у Каліфорнії. Він відкрився ще 2016 року.
У 2023 році Nio планує перевести на нову платформу NT2 кросовер ES6 та вивести на ринок Європи універсал ET5. Також стартап працює над розширенням власної зарядної мережі у Китаї та Європі. Зокрема, до кінця 2023 року китайська мережа налічуватиме 1700 терміналів. Із них 400 встановлять протягом року. У Європі цілі стартапу скромніші: 120 терміналів, із них 110 одиниць цього року. Крім того, Nio планує запустити власний смартфон та два нові суббренди — Alps та Firefly.