X

Audi презентував нові A6 e-tron у двох кузовах

Німецька компанія Audi представила повністю електричні ліфтбек та універсал A6, а також спортивну версію S6 e-tron, яка також буде доступна у двох типах кузова. Покупці зможуть обирати між кількома варіантами силових агрегатів.

Нове покоління А6/S6 пропонуватиметься виключно в електричному варіанті e-tron, а версії з ДВЗ відповідно до нового фірмового позначення моделей будуть мати ім’я A7.

Серійні A6 e-tron дуже близькі на вигляд до концептів, представлених у 2021-2022 роках. Зміни включають інші фари, більш помітне чорне окантування решітки радіатора, традиційні дверні ручки та розширені задні ліхтарі на всю ширину. Високотехнологічні світлодіоди Matrix LED спереду та OLED другого покоління ззаду пропонують вісім різних цифрових світлових підписів та можуть поєднуватись із підсвіченою емблемою на задній панелі.

A6 e-tron став найдосконалішим з погляду аеродинаміки Audi з коли-небудь створених компанією та найкращим серед усієї продукції VW Group. Варіант Sportback може похвалитися коефіцієнтом лобового опору 0,21. Крім того, A6 Avant e-tron претендує на звання найаеродинамічнішого універсала у своєму класі з Сх 0,24.

Панель приладів і центральна консоль уніфіковані з Audi Q6 e-tron. На торпеді розмістилися три екрани – 11,9-дюймовий цифрова шкала приладів, 14,5-дюймовий дисплей інформаційно-розважальний і 10,9-дюймовий сенсорний екран для пасажира. Доповнюють цю цифрову феєрію два додаткові екрани, що є віртуальними дзеркалами, і щедрий набір систем ADAS.

Серед додаткових функцій є панорамний скляний дах, який стає непрозорим при натисканні кнопки, чотиризонна автоматична система кондиціювання з ароматизатором та іонізатором, а також звукова система Bang & Olufsen Premium Sound System з 20 динаміками та потужністю 830 Вт.

Audi A6 e-tron заснований на архітектурі PPE, як і Q6 e-tron та Porsche Macan EV. На момент запуску лінійка включає три силові агрегати, а пізніше, залежно від ринку, з’являться додаткові варіанти RWD та AWD. Базова модель Audi A6 e-tron Performance має задній привід і рухається одним електродвигуном потужністю 270 кВт/367 к.с. Для тих, кому цього здасться мало, Audi пропонує варіант A6 e-tron Quattro із двомоторною установкою потужністю 315 кВт/428 к.с. та повним приводом.

S6 e-tron має у своєму арсеналі 370 кВт/503 к.с., а при активації системи Launch Control потужність можна швидко збільшити до 405 кВт/551 к.с.

Audi також презентувала спортивну модифікацію S6 e-tron. Повнопривідний спорткар має у своєму арсеналі 370 кВт/503 к.с., а при активації системи Launch Control потужність можна швидко збільшити до 405 кВт/551 к.с. Розгін від 0 до 100 км/год у S6 e-tron займає 3,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 240 км/год. Пізніше очікується топова версія RS6 e-tron.

Як A6 e-tron, так і S6 e-tron оснащені акумулятором місткістю 100 кВтг

Як A6 e-tron, так і S6 e-tron оснащені акумулятором місткістю 100 кВтг, а архітектура 800 підтримує зарядку потужністю 270 кВт. Запас ходу залежно від типу кузова становить 720-750 км в A6 e-tron і 640-670 км – у S6 e-tron. Audi також підтвердила, що пізніше з’явиться варіант з акумулятором меншої місткості 83 кВтг.

Архітектура 800 підтримує зарядку потужністю 270 кВт

Що стосується налаштування шасі, опціональна адаптивна пневматична підвіска пропонує чотири рівні висоти дорожнього просвіту. При активації режиму ефективності кліренс автоматично зменшується на 20 мм для покращення аеродинаміки. Базова модель A6 e-tron поставляється з 19-дюймовими аеродинамічними дисками, а S line та S6 e-tron оснащені 20-дюймовими.

Audi A6 e-tron буде доступним для замовлення в Європі з вересня 2024 року

Audi A6 e-tron буде доступним для замовлення в Європі з вересня 2024 року. Ціни в Німеччині починаються від 75 600 євро для A6 Sportback e-tron Performance і від 99 500 євро для S6 Sportback e-tron. В обох випадках кузов Avant буде дорожчим на 1650 євро.