X

Audi представила нову родину А5

Audi відкриває нову сторінку у своїй історії та презентує нове сімейство моделей, що одержали позначення A5. Новинка стане правонаступницею сімейства Audi A4, що дебютував 30 років тому. Автомобілі будуть доступні у класичних варіантах кузовів – седан та універсал.

З розширенням модельного ряду компанія Audi з 2024 року змінює позначення своїх автомобілів. Відмінною ознакою є цифри в назвах моделей з електричним двигуном та ДВЗ. Надалі парні числа ставитимуться до електромобілів, а непарні – машин з двигунами внутрішнього згоряння. В результаті Audi A4 трансформувався на А5.

У новому сімействі будуть запропоновані чотири варіанти A5 Sedan та S5 Sedan, а також A5 Avant та S5 Avant. Вони стали першими моделями марки, побудованими преміумплатформою PPC. Порівняно з А4 нові моделі виросли в довжину та ширину, а список базового та опціонного оснащення став більшим.


Зовні дизайн нового сімейства продовжує розвиток фірмової стилістики марки. Передня та задня світлотехніка виконана на світлодіодах. Характерним елементом новинки стали великі повітроводи по краях переднього бампера з чорними або сріблястими ставками, а також крупнокомірчасті фактурні грати радіатора.

Не менш радикально перетворено салон. Нова концепція керування розширює взаємодію з автомобілем завдяки електронній архітектурі E³. Новий Audi A5 органічно інтегрується в цифрову екосистему користувача та пропонує персональні можливості підключення. Тонкий панорамний дисплей Audi MMI має вигнуту форму та використовує технологію OLED. Він складається з віртуальної шкали приладів із діагоналлю 11,9 дюйма та сенсорним дисплеєм MMI діагоналлю 14,5 дюйма. Для переднього пасажира передбачено додатковий 10,9-дюймовий дисплей. Новий A5 оснащений проєкційним дисплеєм, що налаштовується, який був удосконалений в порівнянні з попередником. Вперше водії мають можливість контролювати різноманітні функції авто за допомогою проєкційного дисплея.

Двигун початкового рівня – 2.0 TFSI потужністю 110 кВт (150 к.с.). На сходинку вище розміщується версія потужністю 150 кВт (204 к.с.). Двигун оснащений турбокомпресором зі змінною геометрією турбіни. Він працює в парі з роботизованою КП S tronic із подвійним зчепленням. 150-сильна версія доступна тільки в передньопривідному виконанні, а потужніша версія може оснащуватися трансмісією Quattro Ultra.

Двигун 2.0 TDI потужністю 150 кВт (204 к.с.) використовує технологію MHEV plus. Він успадкував оптимізоване згоряння від свого попередника завдяки датчику тиску в циліндрах, системі TwinDosing для контролю викидів вихлопних газів та двом врівноважуючим валам для плавної роботи. Він розвиває крутний момент 400 Нм в діапазоні від 1750 до 3250 об/хв. 2.0 TDI доступний з коробкою передач S tronic з подвійним зчепленням, з переднім чи повним приводом Quattro Ultra. Нова 48-вольтова система MHEV plus дозволяє знизити витрати та шкідливі викиди.

Версія S5 оснащується 3-літровим V6 TFSI потужністю 270 кВт (367 к.с.) з оптимізованим процесом згоряння. Він вперше оснащений турбокомпресором зі змінною геометрією турбіни (VTG) та технологією MHEV plus. Коробка передач S tronic з подвійним зчепленням в Audi S5, розрахована на більший момент, що крутить. Також S5 оснащений спортивним диференціалом, системою векторизації тяги та регульованою муфтою повного приводу.

Audi A5 та Audi S5 з’являться у салонах європейських дилерів у листопаді. Вартість седана Audi A5 TFSI зі 150-сильним двигуном стартує з 45200 євро.