Audi представила чергову прощальну версію спорткупе TT
Audi анонсувала нове спеціальне видання спортивного купе TT — TT Memorial Edition. Новинка продовжує прощальну серію, якою німецька марка планує завершити виробництво моделі. Тираж обмежений 100 екземплярами. Усі «дводверки» Memorial Edition продадуть у Японії.
У 2022 році компанія випустила версію Heritage Edition, а цього року — Final Edition для Великої Британії. «Японське» видання отримало особливий пакет Luxury Sport із бронзовими акцентами. У кузовній палітрі три кольори: Glacier White Metallic, Mythos Black Metallic та Kronos Grey Metallic. Серед візуальних відмінностей — перероблена решітка радіатора матово-чорного кольору з алюмінієвими вставками. Спеціальні бронзові 20,0-дюймові легкоспівні диски Audi Sport прикрашені V-подібними спицями з алмазним огранюванням.
У салоні — сидіння у оббивці зі шкіри Nappa з контрастним бронзовим рядком та сірою окантовкою. Панель приладів — цифрова. Усі функції допомоги водію, включаючи камеру кругового огляду, моніторинг сліпих зон та допомогу при паркуванні, відображаються на дисплеї мультимедійної системи. Також із центрального дисплея управляється стереосистема Bang and Olufsen із 12 динаміками.
Audi TT Memorial Edition використовує 2,0-літровий бензиновий двигун із турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням палива. Віддача агрегату складає 315 к.с. та 420 Нм крутного моменту. Працює мотор у зв’язці із 7-ступінчастою коробкою S-tronic та повним приводом Quattro.
Audi TT вийшло на ринок у 1998 році. Спорткупе побудували на одній платформі з Volkswagen Golf та Audi A3. У «диких» версіях використовувався п’ятициліндровий двигун Audi із турбонаддувом. Цього року завершується 25-річний життєвий цикл купе. Загальний тираж моделі перевищив 500 тисяч одиниць.
Після завершення виробництва Audi TT у лінійці бренду залишиться одна високопродуктивна модель із двигуном внутрішнього згоряння — RS3. Як більшість світових брендів Audi переходить на електромобілі.