X

Audi A8 залишається на бензині: в чому причина

Немецкая марка передумала переводить флагманский седан Audi A8 на электротягу

Седан Audi A8 не стане повноцінним електрокаром, як це було обіцяно раніше. Непопулярність седанів змусила Audi відмовитися від цієї ідеї. Про це повідомило Automotive News Europe з посиланням на главу відділу розробок Ганса-Йоахіма Ротенпілера.

Читайте також:
Audi роз'єднала кільця вперше за 86 років: Volkswagen осторонь не залишився

Причина – зростання популярності кросоверів і позашляховиків і, як наслідок, падіння попиту на моделі в інших кузовах, зокрема седанів. У керівництві марки вирішили зосередитися на електричних кросоверах і позашляховиках, таких як e-tron і e-tron Sportback. Тоді як A8 стане плагін-гібридом з удосконаленою силовою установкою.

Читайте також:
ABT дісталася до Audi RS7: автомобіль розкрутив до 740 к.с. (фото)

У 2019 році у “чотиридверки” вже з’явився “розетковий” варіант – A8 60 TFSIe. Такий седан оснащений трилітровим бензиновим V6, електромотором і акумуляторним блоком ємністю 14.1 кВт•год. Сукупна віддача силової установки становить 450 к.с. і 700 Нм. У суто електричному режимі гібрид може проїхати лише 40 км за циклом WLTP. Нова гібридна система дасть змогу проїжджати з вимкненим ДВЗ понад 47 км. За словами Ротенпілера, цього цілком достатньо городянам для щоденних поїздок на роботу з зарядкою на парковці упродовж дня.