Audi A8 залишається на бензині: в чому причина
Седан Audi A8 не стане повноцінним електрокаром, як це було обіцяно раніше. Непопулярність седанів змусила Audi відмовитися від цієї ідеї. Про це повідомило Automotive News Europe з посиланням на главу відділу розробок Ганса-Йоахіма Ротенпілера.
Причина – зростання популярності кросоверів і позашляховиків і, як наслідок, падіння попиту на моделі в інших кузовах, зокрема седанів. У керівництві марки вирішили зосередитися на електричних кросоверах і позашляховиках, таких як e-tron і e-tron Sportback. Тоді як A8 стане плагін-гібридом з удосконаленою силовою установкою.
У 2019 році у “чотиридверки” вже з’явився “розетковий” варіант – A8 60 TFSIe. Такий седан оснащений трилітровим бензиновим V6, електромотором і акумуляторним блоком ємністю 14.1 кВт•год. Сукупна віддача силової установки становить 450 к.с. і 700 Нм. У суто електричному режимі гібрид може проїхати лише 40 км за циклом WLTP. Нова гібридна система дасть змогу проїжджати з вимкненим ДВЗ понад 47 км. За словами Ротенпілера, цього цілком достатньо городянам для щоденних поїздок на роботу з зарядкою на парковці упродовж дня.