Aston Martin призупинив електричні проекти
Aston Martin переглянув стратегічні плани розвитку марки після появи у правлінні компанії канадського мільярдера Лоуренса Стролла. За словами глави Aston Martin Енді Палмера, Стролл, який інвестував в компанію 588 мільйонів євро, не має наміру бути “пасивним інвестором” і зміни вже почалися. Запуск електричного суббренда Lagonda, раніше запланованого на 2022 рік, відклали до 2025-го. Першим “потрапив під ніж” ліфтбек Lagonda Rapide E, виробництво якого мало розпочатися у 2023 році. За новими даними, замість повністю електричних моделей британська марка випускатиме гібриди.
На березневому автосалоні в Женеві компанія представить родстер Vantage. Також на цей рік заплановано запуск в серію гіперкара Valkyrie, а наприкінці року почнуться поставки клієнтам першого кросовера Aston Martin — DBX. У 2021 році вийде Valkyrie AMR Pro, а роком пізніше — серійне купе Valhalla, але завершувати обидва проекти будуть вже без команди Red Bull Racing. Незважаючи на те, що співпраця з командою завершується, йти з Formula-1 Aston Martin не планує.
Також Aston Martin чекає скорочення робочих місць і реструктуризація операцій з продажу та маркетингу. У компанії вже є новий технічний директор, новий маркетолог і новий директор із продажу.