Британська компанія Ariel Motor, яка з 1991 року будує оригінальні спорткари, презентувала проєкт електромобіля. В основі конструкції – багі Nomad 2, представлений двома місяцями раніше.
E-Nomad змінив турбований 2,3-літровий двигун EcoBoost від Ford на силову установку з нульовими викидами. Електродвигун Borg Warner eDM видає 210 кВт/286 к.с. потужності та 490 Нм крутного моменту. Він працює в парі з електричною трансмісією Cascadia Motion IDM90 та має привід на задні колеса. Вага електричного багі всього 896 кг. За твердженням авторів, динаміка електрокара еквівалентна версії з ДВС – спринт від 0 до 96 км / год займає всього 3,4 секунди.
E-Nomad оснащений новою ABS та системою рекуперативного гальмування. Енергія для електродвигуна надходить від батареї Rockfort Engineering місткістю 41 кВтг, яка була розроблена спеціально для E-Nomad. Акумулятор важить 300 кг та оснащений вбудованими системами охолодження та обігріву. Він може заряджатися на швидкісних станціях постійного струму від 20 до 80% місткості за 25 хвилин. Запас ходу сягає 240 км.
Зовні E-Nomad відрізняється від свого аналога з ДВЗ наявністю даху і кузовних панелей з біокомпозитного матеріалу, що переробляється на основі лляного волокна. Вони розроблені Bamd Composites, на 9% легше карбонових, а їхнє виробництво вимагає на 73% менше викидів CO2. Крім того, наявність кузовних панелей дозволило на 30% зменшити опір повітря в порівнянні з Nomad 2.
Концепт Ariel E-Nomad офіційно дебютує на виставці Cenex Expo 2024 4 вересня та має продовжити випробування. Повідомляється, що серійна версія вийде на ринок у 2026 році. За попередніми даними ціна електромобіля буде приблизно на 10 тисяч фунтів дорожчою за бензиновий Nomad 2, який коштує у Великій Британії від 67992 фунтів ($90 тисяч).