BMW M5 по праву можна вважати одним із найшвидших і технологічних серійних автомобілів сучасності. Однак, як то кажуть, досконалості немає меж і останні новини від компанії Alpina є прямим тому підтвердженням. Виробник показав одразу дві модифікації —бензинову B5 і дизельну D5 S, кожна з яких буде доступна як у седані, так і в універсалі Touring.
B5 поставляється з 4,4-літровим бітурбо двигуном V8 потужністю 613 кінських сил і 800 ньютон-метрів крутильного моменту. Потужність проходить через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач і передається на колеса за допомогою повного приводу, з пріоритетом на задню вісь. Опціонально можна замовити механічне блокування диференціала. Для порівняння, нинішній M5 Competition має 617 к.с і 750 Нм. Вартість свіжої Alpina становить 117 700 євро для седана і 120 700 євро для версії Touring.
Седан B5 досягає 100 км/год за 3,4 секунди, а універсалу на це потрібно до 3,6 секунди. Максимальна швидкість становить 330 км/год для чотиридверки і 322 км/год для Touring. У свою чергу M5 Competition розмінює першу сотню за 3,1 секунди і досягають 304 км/год з пакетом M Driver.
Останні версії Alpina B5 і D5 S покликані підвищити продуктивність і розкіш BMW 5-ї серії для людей, які шукають щось гарячіше, ніж пропонує німецька компанія. Обидві моделі надійдуть у продаж у Німеччині вже в жовтні. B5 починається від 117 700 євро для седана і 120 700 євро для Touring. Для дизельного двигуна D5 S чотиридверний автомобіль коштує 92 500 євро, а універсал — 95 500 євро.
Якщо ви віддаєте перевагу дизельному двигуну, то в D5 S використовується 3,0-літрова рядна шістка з турбонаддувом, яка розвиває 402 к.с. і крутильний момент в 800 Нм. Для досягнення 100 км/год дизельному седану потрібно 4,4 секунди, а універсал показує ту саму швидкість за 4,6 секунди. Максимальна швидкість становить 286 км/год і 283 км/год відповідно. Як і у разі з бензиновим B5, в цих моделях також використовується восьмиступінчаста автоматична коробка передач і повний привід з пріоритетом на задню вісь. Із дизельним двигуном седан D5 S обійдеться в 92 500 євро, а універсал — 95 500 євро.
B5 і D5 S оснащені адаптивними амортизаторами, а також підрулюванням задніх коліс, яке може повертати їх до 2,3 градуса вліво або вправо. Автомобіль їздить на фірмових багатоспицевих колесах Alpina, діаметр яких становить 20 дюймів.
Із точки зору стилю, B5 і D5 S носять переглянуту передню панель із дефлекторами, що на 40 відсотків більші, ніж на 5-й серії. Компанія також пропонує інший задній бампер з дизайном, який краще підходить для двоствольного спортивного вихлопу Alpina, що виходить з кожного кута. Alpina покриває внутрішню частину B5 зшитою вручну шкірою Lavalina.