Сеть магазинов самообслуживания «Рукавичка», насчитывающая более 150 торговых точек, с октября стала партнером всеукраинской программы лояльности Fishka. Отныне с карточкой Fishka клиенты получают дополнительные выгоды: возвращают до 2% от суммы покупки баллами, а накопленные бонусы обменивают на дополнительную скидку.
Мережа з магазинами «Рукавичка» у 7 областях Західної України стала четвертим новим за цей рік партнером програми лояльності. Раніше у 2019 році до Fishka приєдналися платіжний сервіс EasyPay, київська мережа італійських ресторанів Pesto Café та мережа шинних центрів і шиномонтажів «Твоя Шина».
«Секрет успіху нашої програми в тому, що вона однаково вигідна і споживачам, і бізнесам. Fishka – це велика бізнес-система, яка може допомогти компаніям впровадити у себе ефективну програму лояльності без значних фінансових затрат, — розповідає керівник програми Ольга Семчук. — Ми продовжуємо рости і найближчим часом хочемо посилити свої позиції у продуктовому рітейлі. В своїй програмі ми готові об’єднати найсильніших регіональних представників цього бізнесу в одну велику коаліцію».
«Ставши партнером Fishka, ми отримаємо цілий пакет нових можливостей для розвитку бізнесу. Перш за все, це програмне забезпечення з широкими можливостями для роботи з клієнтами, даними та маркетинговими активностями. Ну і що важливо, з нами діляться 10-річним досвідом та фаховою експертизою про те, як зробити програму ефективнішою. Це стосується і утримання та залучення клієнтів, і збільшення середнього чеку та частоти покупок, і аналітики та комунікацій.», – пояснює маркетинг-директор мережі «Рукавичка» Олена Фролова.