
Kia наближає фанів до ЄВРО-2016
У 2016 році Kia знову проводить популярний чемпіонат з міні-футболу серед аматорів “Шлях чемпіонів” (“Champ into the Arena”). Починаючи з квітня в турнірі взяли участь близько 1 600 команд із 16 країн. Загальна кількість учасників перевищила 9 600 гравців (від кожної команди на полі одночасно грають по 5 футболістів). До Франції з’їхалися 16 найсильніших колективів (по одному від кожної країни), які й виборюватимуть право взяти участь у фінальному матчі, що відбудеться 1 липня 2016 року.
Бренд Kia також запустив нову кампанію в соціальних медіа “Неси свою мрію” (“Carry your Dream”), яка охопила понад 100 мільйонів жителів планети. Kia Motors заохотила дітей віком 10-14 років з усього світу розміщувати фото та відео, що найкраще демонструють їх любов до футболу. Серед надісланих робіт компанія обрала 51 переможця з 15 країн, які стануть учасниками офіційної церемонії винесення футбольного м’яча (“Official Match Ball Carriers”) перед кожним матчем ЄВРО-2016. Завдяки ексклюзивним правам Kia як спонсора Чемпіонату, переможці конкурсу виводитимуть на поле провідні футбольні збірні Європи та передаватимуть м’яч головному арбітру матчу для старту гри.
Кампанія ”Неси свою мрію” створена навколо історії футболіста словацької ліги Крістіана Хірки (Kristian Hirka), який був офіційним носієм м’яча матчу Чемпіонату Європи з футболу ЄВРО-2008 в Австрії та Швейцарії, де бренд Kia також виступав у якості спонсора турніру. Враження 13-річного хлопця від участі в офіційній церемонії винесення футбольного м’яча перед десятками тисяч вболівальників виявилися настільки сильними, що Крістіан вирішив стати професійним футболістом — цю мрію він втілив в життя через вісім років. Дізнатися більше про зворушливу історію Крістіана можна за посиланням.
“Протягом усього періоду нашої співпраці з УЄФА ми провели цілу низку заходів, щоб заохотити молодь різного віку, національностей та соціальних груп долучитися до найкращого футбольного свята Європи. І нам надзвичайно приємно бачити такий глибокий інтерес до футболу від величезної кількості людей, – зазначив Йонг-Вон (Брайан) Чо, віце-президент з міжнародного маркетингу Kia. – Наші ініціативи, такі як “Шлях чемпіонів” та “Неси свою мрію”, дозволяють фанатам відчути хвилювання та пристрасті турніру на власному досвіді і підкреслюють цінності бренду Kia як виробника комфортних та якісних автомобілів для усіх, хто молодий душею”.
В рамках офіційного спонсорства турніру компанія Kia Motors також надала парк з 447 нових автомобілів для перевезення протягом ЄВРО-2016 національних футбольних збірних, суддів, офіційних осіб, делегатів та VIP-персон. Окрім офіційного парку, компанія також створила “Команду технічної підтримки Kia”, що надаватиме цілодобовий сервіс задля гарантування безпеки та зручності водіїв і пасажирів усіх офіційних автомобілів турніру.
Нагадаємо, що на підтримку глобальної футбольної ініціативи Kia Motors Corporation компанія «ФАЛЬКОН-АВТО» провела захід «Разом з Kia на Євро 2016», переможці якого відправилися на матч-відкриття Чемпіонату Європи з футболу у Франції між збірними командами Франції та Румунії. З відео версією проекту «Разом з Kia на Євро 2016» можна ознайомитися за посиланням.