Acura представила ефектний концепт Integra Type S HRC Prototype
Новинку створили спеціалісти спортивного підрозділу Honda Racing Corporation (HRC). Дебют спорткара відбувся на “Тижні швидкості”, що проходить в Монтереї.
Acura Integra Type S HRC Prototype побудована на базі найпотужнішої та найпродуктивнішої версії Integra. У процесі роботи над проєктом доопрацювання піддалися всі елементи конструкції, включаючи двигун, підвіску та гальмівну систему. Крім того, багато уваги було приділено зниженню ваги.
Над виглядом машини працювали майстри дизайн-студії Acura у Лос-Анджелесі. Агресивний стиль Acura Integra Type S HRC відрізняється яскравістю та динамічністю. У прототипі застосовано досвід, отриманий при розробці гоночного боліду Integra Type S TCX, що дозволило збільшити притискну силу та забезпечити стійкість на високих швидкостях. Аеродинамічні характеристики оптимізовані за допомогою ряду функціональних елементів, включаючи нову передню панель зі збільшеним переднім спліттером і збільшеними повітроводами, збільшені вентиляційні отвори на капоті, бічні спідниці та регульоване заднє крило з вуглецевого волокна з алюмінієвими стійками.
Прототип забарвлений у яскравий колір Indy Yellow Pearl, який дебютував на суперкарі NSX другого покоління. Решітка радіатора, передні крила та кришка багажника прикрашені алюмінієвими значками HRC.
Для зниження ваги в прототипі широко використовуються компоненти із вуглецевого волокна, включаючи капот, панелі задніх дверей та цілісні “ковші” Recaro. Заднє сидіння було замінено карбоновою полицею для транспортування чотирьох коліс.
Щоб підвищити жорсткість кузова та забезпечити місце кріплення для багатоточкових ременів безпеки, задня перегородка посилена міцною розпіркою X-Brace, яка була пофарбована у той самий яскравий колір Indy Yellow Pearl.
Преміальний салон оздоблений чорною алькантарою з жовтим контрастним рядком та жовтими ременями безпеки.
Характеристики високооборотного турбованого 2,0-літрового двигуна VTEC покращені завдяки більшому інтеркулеру, двох охолоджувачів оливи та прямопотокової вихлопної системи.
Керованість оптимізована завдяки заниженої (15 мм) підвіски з койловерами, регульованим заднім стабілізатором поперечної стійкості, а також регульовані розвальні пластини передніх і задніх коліс, як у гоночної Integra Type S HRC TCX. Ковані легкі диски розмірністю 19 x 9,5 дюйма зі збільшеним негативним вильотом розширюють передню та задню колію на 30 мм. Для максимального зчеплення колеса взуті до спеціальних шин Pirelli P Zero Trofeo R розмірністю 265/30 ZR19 з рейтингом зносу протектора 60.
Для більшої ефективності на Integra Type S HRC використовуються 15-дюймові передні гальмівні диски (+1,4 дюйма порівняно зі стандартною Integra) та 6-поршневі супорти Brembo. Двокомпонентні задні диски були застосовані для зниження безпружинної маси. Збільшені повітропроводи в передній панелі кузова покращують ефективність охолодження гальм, спрямовуючи більше повітря до передніх дисків.