Теперь любой почитатель классики может заказать себе такой автомобиль новым, без пробега и с другой силовой установкой.
Volkswagen Commercial Vehicles нарешті представили електрифіковану версію свого класичного T1 1966 року. Це проект, який компанія реалізувала спільно з партнером eClassics. Тепер будь-який шанувальник класики може замовити собі такий автомобіль новим, без пробігу, з повністю електричною силовою установкою.
Стандартна вихідна потужність становить 83 кінських сили, але якщо ви оберете акумуляторну батарею більшого розміру, отримаєте потужніший 101-сильний електричний двигун. Вартість доопрацювання T1 обійдеться в 64 900 євро. Ба більше, за бажання ви можете замовити модифікацію і більш пізніх моделей, таких як T2 і T3. В асортименті також присутній спеціальний комплект для старенького Beetle за 39 900 євро, а за більший акумулятор і потужніший двигун, до ціни потрібно буде додати ще 15 900 євро. Однак найцікавіше в цьому всьому те, що на сьогодні можна не тільки вдосконалити свій ретро-кар, а й придбати новий у компанії. Вартість такої покупки досягає 99 900 євро. Двигун і акумуляторна батарея поставляє компанія Volkswagen, вони аналогічні тому, що виробник пропонує в своїх електричних моделях.
Електричний Volkswagen T1 E-Bulli має меншу вихідну потужність, але навіть без потужного двигуна він майже вдвічі перевершує показники оригіналу. Його максимальна швидкість зросла з 105 км/год до 130 км/год. Проїхати на одному заряді батареї він зможе понад 200 км/год, а щоб відновити заряд до 80 відсотків знадобиться лише 40 хвилин і швидкий зарядний пристрій на 50 кВт.
VW стверджує, що завдяки сучасній платформі e-Bulli працює набагато краще, ніж оригінал. Все зводиться до “багатоканальної передньої і задньої осей з регульованими амортизаторами і стійками котушок, а також нового рейкового кермового керування і чотирьох вентильованих дискових гальм”.
Тонкі модифікації інтер’єру та екстер’єру відрізняють e-Bulli від незмінної класики. Він оснащений світлодіодними денними ходовими вогнями, вмонтованими в фари, а також має світлодіодний індикатор заряду зовні. Всередині головною модифікацією, яку Ви можете помітити, є додавання сучасного автоматичного перемикача передач VW, а також кнопки start / stop і цифрового дисплея, вбудованого в стандартний аналоговий спідометр.