X

15 смартфонів iPhone та 15 000 000 бонусів дарує АЗК UPG в межах національної акції «Бонуси-конуси»

Коли землю вкриває пухнастий сніг, а у повітрі починає витати магічний дух різдвяно-новорічних свят, настає час подарунків. Але хто сказав, що отримувати їх не можна протягом усієї зими? У національній мережі АЗК UPG переконані, що мрії їхніх клієнтів неодмінно мають здійснюватися. Тож від 1 грудня тут стартує всеукраїнська акція «Бонуси-конуси» з суперпризом — культовим ґаджетом iPhone 15, корпус якого виготовлено з аерокосмічного алюмінію.

Шанс стати власником одного з п’ятнадцяти смартфонів та не лише їх українці матимуть протягом трьох місяців. Акція триватиме до 29 лютого 2024 року. Серед подарунків – також п’ятнадцять нарахувань по 1 000 000 бонусів, які можна витрачати на високоякісне пальне чи будь-які інші покупки в мережі.

Окрім цього, клієнти зможуть виграти сніданок, обід чи вечерю на двох у VIVO café, соковиті бургери та хот-доги, гарячі напої, зимові омивачі лобового скла та ще безліч бонусів і знижок.

Щоб отримати подарунки, компанія пропонує водіям зіграти в інтерактивну гру у мобільному застосунку.

Для участі в акції потрібно бути власником бонусної карти UPGgood та заправити авто 25 літрами будь-якого пального у мережі АЗК. Після цього ви автоматично отримаєте можливість випробувати фортуну, зігравши в інтерактивну гру. У мобільному застосунку UPG або особистому кабінеті на вас чекатимуть конуси, під якими й заховався ймовірний виграш. Завдання клієнта — обрати один із трьох запропонованих варіантів.

«Ми переконані, що ця зима стане особливою для клієнтів UPG, адже наші «Бонуси-конуси» точно змусять вас посміхнутися. Віра в себе, у дива, для яких завжди є місце, в щасливі та особливі миті — це те, що робить цей світ кращим, а нас із вами — сильнішими. Це те, що сьогодні маємо зберегти і примножити. Попри все», — коментує маркетинг-директорка мережі Надія Гануліч-Манукян.

Компанія вітає українців із прийдешніми зимовими святами та дякує усім, хто обирає UPG.

Фото пресофіс АЗК UPG