X

У нас на тесті: Mercedes-Benz V-Class

Mercedes-Benz V-Class показывает, почему минивэн может стоить под 100 тысяч долларов и как он должен при этом ехать.

У 2014 році Mercedes-Benz V-Class прийшов на зміну добре відомій у нас моделі Viano. Приблизно через рік, мінівен представили в Україні і з повним приводом 4Matic. От тільки тепер ви так просто його не впізнаєте (повнопривідні Viano відрізнялися збільшеним кліренсом, що було добре помітно). Зате легко впізнаєте версію AMG – є й така!

На наш тест-драйв Mercedes-Benz V-Class прибув у всеозброєнні – з найпотужнішим 190-сильним 2,1-літровим турбодизелем, повним приводом і оснащенням, перелік якого займає кілька сторінок. У базі мінівен 6-місний, але в нашому випадку останній ряд складається з трьох окремих крісел, тому на борт авто приймає до 7 осіб. І для всіх рядів можна замовити навіть активну вентиляцію сидінь.

Оскільки наша машина має подовжений кузов (є ще компактний і наддовгий), то ззаду ще й місце для багажу залишається. Причому в опціональну полицю багажника заховані дві розкладні скриньки – зручно. Але найголовніше, що сама полка і її кришка обладнані замками, тому в дорозі нічого не деренчить.

Та й всі крісла жорстко зафіксовані. З одного боку, ми не можемо ось так запросто розвернути сидіння середнього ряду на 180 градусів – для цього їх треба виймати і переставляти. Але, з іншого боку, така конструкція більш жорстка і безпечна. До того ж, мовчить навіть на розбитій дорозі.

У салоні доволі тихо, а завдяки системі посилення голосу, яка транслює те, що говорять люди на передньому ряду через динаміки назад, спілкуватися з пасажирами гальорки виходить легко і природно. А можна зробити голосніше музику і послухати, як звучить акустична система об’ємного звучання Burmester.

Як тільки сильно знижую швидкість, Mercedes-Benz V-Class одразу пропонує запаркуватися самостійно. Втім, мені й самому це робити легко, незважаючи на те, що довжина машини перевищує п’ять метрів. Проблем з оглядовістю не виникає. До того ж, орієнтуватися допомагають парктроніки і система кругового огляду.

Відчиняючи у спеку дверцята, відчуваю, як Mercedes-Benz V-Class автоматично вмикає вентиляцію, провітрюючи салон. У темряві він самостійно перемикає дальнє світло світлодіодних фар. В дорозі допомагають системи підтримки дистанції, моніторингу «сліпих зон», стеження за розміткою та дорожніми знаками. Але сильно розслаблятися не варто, а то мінівен запропонує зупинитися на чашечку кави.

А найголовніше, що ця машина дарує дуже приємні емоції. Візуально і тактильно інтер’єр не поступається флагманському Mercedes-Benz S-Class. В темряві затишну атмосферу допомагає створити м’яке фонове підсвічування. Адаптивна підвіска прекласно згладжує нерівності. Мотор і 7-ступінчастий автомат працюють оперативно і плавно.

Причому, навіть коли граєшся різними налаштуваннями, то авто не втрачає величавого ходу – не стає надмірно жорстким і різким у спортивних та не тупить в економічних. А в мануальному режимі перемикання автомат чесно відмовляється реагувати на кік-даун. Загалом, хоч би на якому з семи крісел їдеш, розумієш, що їдеш саме в автомобілі марки Mercedes-Benz.

Продовження буде…

Ми все ж спробували розтрясти машину на нерівній бруківці, дізналися реальну витрату палива і все ж зіткнулися з певними незручностями. До того ж, зрозуміли, в чому головні відмінності Mercedes-Benz V-Class від єдиного конкурента на ринку – Volkswagen Multivan. А своїми висновками поділимося дуже скоро.